Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De Pc wordt puur gebruikt voor muziekproductie met Fl Studio & Cubase. Dus het gebruik van veel plugins en effecten
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 1000€
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een externe geluidskaart, een T.C. Electronic Desktop Konnekt 6(Firewire 400)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede quad core processor, 16 GB Werkgeheugen, 500 GB SSD, Firewire 400 Poort, Wifi Poort
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen verstand van merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Alle componenten moeten goed met elkaar samenwerken.
Ga je overklokken?
Ik ga voor de maximale prestaties van het systeem.
Wat verwacht je van ons?
Ik zoek het beste/meest stabiele systeem binnen mijn budget(max 1000€). Wel wil ik de kosten zoveel mogelijk proberen te beperken. Wat ben ik precies nodig om grote projecten te draaien met veel samples en plugins?
Onderstaande Pc lijkt aan mijn verwachtingen te voldoen alleen ligt net wat boven mijn budget:
https://www.vmusicpro.com/dawdesk-z170-quad.html
Is dit een redelijke prijs of kan het veel voordeliger?
De Pc wordt puur gebruikt voor muziekproductie met Fl Studio & Cubase. Dus het gebruik van veel plugins en effecten
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 1000€
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een externe geluidskaart, een T.C. Electronic Desktop Konnekt 6(Firewire 400)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede quad core processor, 16 GB Werkgeheugen, 500 GB SSD, Firewire 400 Poort, Wifi Poort
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen verstand van merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Alle componenten moeten goed met elkaar samenwerken.
Ga je overklokken?
Ik ga voor de maximale prestaties van het systeem.
Wat verwacht je van ons?
Ik zoek het beste/meest stabiele systeem binnen mijn budget(max 1000€). Wel wil ik de kosten zoveel mogelijk proberen te beperken. Wat ben ik precies nodig om grote projecten te draaien met veel samples en plugins?
Onderstaande Pc lijkt aan mijn verwachtingen te voldoen alleen ligt net wat boven mijn budget:
https://www.vmusicpro.com/dawdesk-z170-quad.html
Is dit een redelijke prijs of kan het veel voordeliger?
[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2016 12:27 ]