Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een vraag over mijn systeem.

Kan mijn moederboard een nvidia 980 of 1060 hebben?
Het is een msi p55-cd53 moeder board waar nu een gtx 275 op zit
Het is een ouder systeem wat ik nu wil updaten.

M.v.g.

Robbert

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:08

br00ky

Moderator Harde Waren
Tweakers begint altijd met eigen input. Je krijgt dan ook een standaard template voorgeschoteld met o.a. de vraag wat je zelf hebt gevonden. Dus, wat heb je zelf al gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Daarnaast mis ik nog wat andere zaken.

Wat is het budget? Hoe ziet de rest van je systeem eruit; processor, voeding, behuizing, monitor?
Welke games worden er voornamelijk gespeeld?

Advies geven kan alleen wanneer je genoeg informatie verschaft. Al kan ik alvast de 980 GTX voor je wegstrepen, die kaart is nooit interessant geweest gezien z'n prijsstelling en is inmiddels end of life. Ik gok dat een RX 480 een zeer goede kaart voor je gaat zijn, maar je zal echt wat meer informatie moeten geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardjee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09 19:42
Als je nog een p55 mobo hebt, heb je ook geen sterke cpu. Een 1050 zou in dat geval al overkill zijn. Ik zou doorsparen voor een nieuw systeem, of een tweedehands kaartje als een hd 7950/gtx760 halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:24

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ardjee schreef op zondag 4 december 2016 @ 11:47:
Als je nog een p55 mobo hebt, heb je ook geen sterke cpu. Een 1050 zou in dat geval al overkill zijn. Ik zou doorsparen voor een nieuw systeem, of een tweedehands kaartje als een hd 7950/gtx760 halen
Iets met "waar gebruik je het voor"; als je wil gaan bitcoinen, kan een GTX1080 best handig zijn in een dergelijk systeem. Maar als je gebalanceerd wil gaan gamen, zullen er aanvullende componenten verbeterd moeten worden :)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof