Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• maus3142
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 22:38
Weet iemand of het mogelijk om deze videokaart te koelen is met een aio waterkoeling,bv een kraken g10,corsair HG 10 of een EVGA hybrid cooling?

Ik bij alle drie de compateble list bekeken en zag de kaart er niet tussen staan,maar mischien heeft iemand het wel voor elkaar gekregen.

• ronald92
  • Registratie: november 2015
  • Niet online
volgens mij is de genoemde kaart alleen te koelen met een full waterblock
ik heb ook niks gehoord en/of kunnen vinden met over een watergekoelde gigabyte kaart

• Jprust
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 29-08 10:05
Alleen de GTX 1080 wordt bij gigabyte geleverd met AIO waterkoeler. :)
Wat betreft andere fabrikanten die AIO watercoolers maken voor de 1070 heb ik dit gevonden:
http://www.idcooling.com/...t/72/name/WATER%20COOLING

Moet je alleen goed kijken of ie op de custom PCB van Gigabyte past. Daarnaast of de ervaringen goed zijn.

• maus3142
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 22:38
Dank jullie wel voor de input@ Jpruts ik zal me even gaan verdiepen in die idcooling.

Apple iPhone XS HTC U12+ dual sim LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6 Battlefield V Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2018 Hosting door True