Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

IPTV ervaringen

Pagina: 1
Acties:
  • 1.978 views

• boyette
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 19:31
Ik weet niet of ik hier in het goed onderdeel van het forum ben.. maar ik wil graag weten wie er ervaring heeft met IPTV aanbieders zoals bijv. *illegale streaming provider*.

Lijkt me een ongelovelijk goed aanbod maar werkt het ook stabiel en is dit nou eigenlijk legaal of niet? Het lijkt wel legaal te worden aangeboden als je naar de website kijkt.

Zijn er ook goede tvboxen die functioneren zoals de tvboxen van normale providers ook doen..?

[Voor 4% gewijzigd door Albantar op 08-12-2016 10:53]

• W00fer
  • Registratie: augustus 2004
  • Niet online
Dit is niet altijd legaal aangezien zij het signaal ook soms inkopen van gehackte boxen. Het aanbod is ook super vaag. Soms is het niet eens HD terwijl het wel geadverteerd wordt.
Daarnaast zijn er veel schimmige aanbieders. Goede legale IPTV is Play van KPN en Knippr. De rest (met buitenlandse zenders) is voordelig, maar lang niet altijd. Bovendien zijn er diverse arrestaties rondom dit thema:

https://torrentfreak.com/...on-three-arrested-160811/

De MAG boxen worden meestal ingezet welke niet meer zijn dan een standaard IPTV ontvanger met een beperkt soort Kodi erop. Meestal geen opnamefunctie erin en een enkele tuner dus 1 kanaal tegelijk kijken en timeshiften. Duurdere IPTV ontvangers zijn er vaak niet aangezien dit een zeer prijsgevoelige markt is.

Mensen interesseert de kwaliteit minder dan mensen die een schotel installeren.

[Voor 34% gewijzigd door W00fer op 04-12-2016 02:47]

• boyette
IK heb ondertussen wat met kodi zitten spelen en merk dat je met de PVR clients een behoorlijk functionerend tv menu kunt creeeren, moet alleen nog even testen of dat ook te bedienen is met een normale afstandsbediening.

Het enige wat ik kan vinden wat hier eigenlijk echt geschikt voor is is enigma2.
Echter dit is weer gemaakt voor satellietontvangers en vraag me af of ik dit in een iptv settopbox krijg gezet en of dit gaat functioneren met dit soort streams.

Play van KPN en Knippr hebben een zeer beperkt zender aanbod tegen een behoorlijke prijs waardoor het dan niet opweegt tegen het aanbod van de normale providers.

[Voor 24% gewijzigd door boyette op 04-12-2016 06:22]

• boyette
Is er iemand die een idee heeft wat een goede set up voor een ip tv box is?

• TokkieB
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 14-01 15:00
Volgens mij ging deze post grotendeels over aanbieders van illegale streams. Als ik me vergis, stuur me dan even een DM zodat ik eventueel (een deel van) de post kan herstellen.

[Voor 88% gewijzigd door Albantar op 08-12-2016 10:56]

• boyette
Volgens mij ook een illegaal doosje.

[Voor 88% gewijzigd door Albantar op 08-12-2016 10:57]

• boyette
Het enige wat me wel verontrust is die ban. Ik had gehoopt dat dat misschien op ipadres zou gaan maar ja dat is natuurlijk makkelijk te misbruiken

• TokkieB
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 14-01 15:00
boyette schreef op woensdag 7 december 2016 @ 18:17:
Het enige wat me wel verontrust is die ban. Ik had gehoopt dat dat misschien op ipadres zou gaan maar ja dat is natuurlijk makkelijk te misbruiken
Je krijgt een ban als je tegelijkertijd twee streams kijkt. Dus twee connecties met hetzelfde account. Dan wordt je account onherroepelijk stop gezet.

In de URL die je krijgt van je provider zitten je username en wachtwoord.

En nee. Ik zou je abonnement niet downgraden. Ned HD is allemaal goed voor 20, krijg je een dip in je verbinding heb je een freeze.

• boyette
Volgens mij ook een illegaal dingetje...

[Voor 79% gewijzigd door Albantar op 08-12-2016 11:00]

• Albantar
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 10:03

Albantar

Get schwifty! Ꙭ

Modbreak:Het bespreken van systemen die illegale streams aanbieden is op Gathering of Tweakers helaas niet toegestaan. Aangezien dat wel is waar dit topic (grotendeels) over gaat, zet ik hem op slot. Als je legaal IPTV kijkt dan krijg je waarschijnlijk van je provider een settopbox en hoef je dus geen andere apparaatjes te gebruiken.

Maar ja, ik ben ook maar een mens, dus ik kan me ook vergissen. Als je het met het sluiten van dit topic niet eens is dan kan je je ei kwijt per DM of in het Terugkoppelingstopic.

Wubba lubba dub dub! В темноте всё кошки серы...

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True