Toon posts:

Heatsinkjes voor geforce2 geheugen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Waar te krijgen :?
Ik weet namelijk dat artifacts veroorzaakt worden door de hitte (toch :? als mijn comp net aan staat kan ie meer mhz zonder artifacts hebben namelijk)
Helpen die sinks genoeg of moet ik er nog een 80mm bovenhangen.
SORRY, verplaats maar naar v&b

Verwijderd

sinkjes helpen goed! en ik weet van mijn radeon dat het geheugen best heet word.

ik heb een OEM.. loopt op 166MHz.. kan die oc'en tot 183MHz... hoger niet.. met sinkjes komt die tot 195Mhz. binnenkort krijg ik echter wel betere (koperen) sinks

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 30 juni 2001 21:13 schreef limp_bizkit het volgende:
sinkjes helpen goed! en ik weet van mijn radeon dat het geheugen best heet word.

ik heb een OEM.. loopt op 166MHz.. kan die oc'en tot 183MHz... hoger niet.. met sinkjes komt die tot 195Mhz. binnenkort krijg ik echter wel betere (koperen) sinks
Aha en wat kost het en waar koop ik ze?

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

http://www.oc-shop.nl

verkoopt heatsinkjes, van die witte.
Je kunt ook gaan voor cute blauw kleurtje, die Thermaltake memory kit ;)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Verwijderd

Topicstarter
Thx, ik moet er 4 hebben dan... tis natuurlijk wel stom dat het geheugen aan de onderkant zit.. :(
Wamre lucht stijgt op.....
dat wordt dus ook nog 80 mm werk :P

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 21:17

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Inplaats van onnodig duur doen kan je ook gewoon een oude heatsink in stukjes zagen en die erop plakken.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 01 juli 2001 15:14 schreef Gizz het volgende:
Inplaats van onnodig duur doen kan je ook gewoon een oude heatsink in stukjes zagen en die erop plakken.
Kewl, /me is naar boven aan het gaan en zijn pentium 1 sink kapot aan het maken :P

Verwijderd

Op zondag 01 juli 2001 14:37 schreef SickBastard het volgende:

[..]

Aha en wat kost het en waar koop ik ze?
oc-shop zoals al genoemd

die koperen koop ik echter bij iemand die dat zelf maakt.. ik zou ff vragen... :)

• Mirage
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-08 17:57
Op zondag 01 juli 2001 15:14 schreef Gizz het volgende:
Kijk dat heb ik nou ook gedaan werkt perfect gewoon zagen en al wil je het nog mooi kan je ze ook nog in een kleurtje spuiten. K heb ze zelf ook gezaagd en zwart gemaakt van een oude pentium heatsink.k krijg het geheugen nu wel op 180 eerst nog niet eens op de 160 kut videokaart.

https://www.afrikareisopmaat.nl

• demisoft
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-11-2021
ik heb een heatsink van een athlon slot-A koeler gesloopt en erop gelijmt. mijn asus v7700 GTS kan nu van 333@475 Mhz :-). ik heb wel nog een delta HP120 erover blazen.

Acer 1501 : P4 bak

Verwijderd

[OT]

Magic_Mirage zie ik daar een Alicia Silverstone icon?
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/j.huizing3/batbabe.jpg

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 01 juli 2001 15:22 schreef Magic_Mirage het volgende:

[..]

Kijk dat heb ik nou ook gedaan werkt perfect gewoon zagen en al wil je het nog mooi kan je ze ook nog in een kleurtje spuiten. K heb ze zelf ook gezaagd en zwart gemaakt van een oude pentium heatsink.k krijg het geheugen nu wel op 180 eerst nog niet eens op de 160 kut videokaart.
Heb jij geen 80mm die op de heatsinks blaast?
Hmmmz ik ga straks de heatsink in 4 stukjes van 2x1,5 hakken (lees: zagen :P )
Wacht ff, zijn het 2 of 4 chips (2 verschilldende formaten namelijk, gf2)

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-08 15:01
hey, mot je nog sinks hebben?

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-08 15:01
ik ben namelijk die vent die koperen sinks maakt >:), alleen heb ik geen tijd meer voor nog een productie en kan ik je nu alleen alu sinks aanbieden die zwart zijn, voor 5,- per stuk. En de verzendkosten zijn dan voor mijn rekening.

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Verwijderd

laat eens een paar van die zwarte zien foto e mail me maar heb intresse kooperen wil ik ook wel graag :) mail maar gewoon

p.akeijmel@freeler.nl

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 01 juli 2001 16:08 schreef MGSNK het volgende:
ik ben namelijk die vent die koperen sinks maakt >:), alleen heb ik geen tijd meer voor nog een productie en kan ik je nu alleen alu sinks aanbieden die zwart zijn, voor 5,- per stuk. En de verzendkosten zijn dan voor mijn rekening.
aha, maar heb ik er nou 2 of 4 nodig (misschien doe ik het wel)

Verwijderd

Topicstarter
Oow ja, hoe ga ik die krengen vastmaken... siliconenkit geleidt volgens mij niet echt goed, arctic silver lijm is me te duur en plakband slaat al helemaal nergens op >:)
Help me out

Verwijderd

Topicstarter
Nou ze zitten erop met siliconenkit, ik dacht wat kan mij het ook schelen >:)
Hij kan 10 mhz hoger zonder artifacts... ik koop wel een keer fatsoenlijke heatsinks en lijm (arctic silver) dat scheelt veel meer..
Pagina: 1