Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Krachtige laptop i.c.m. OS X voor ontwikkeling in VR

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Geachte leden,

VR(Virtual Reality) vind ik als ontwikkelaar zeer intressant en mij lijkt het erg leuk om daar dingen voor te ontwikkelen.

Ik ben zelf in bezit van een Macbook en het probleem van Macbooks is dat zij geen krachtige GPU's bezitten waardoor het niet mogelijk is om fatsoenlijk in VR te ontwikkelen.

Nu dacht ik er zelf aan om een gaming laptop te kopen en daar vervolgens Hackintosh op te zetten.
Mijn budget is 2500 euro en ik heb zelf twee laptops gevonden die mij intressant lijken:

- MSI GS63VR 6RF-Stealth Pro 4K-023NL
https://www.alternate.nl/...0&utm_source=tweakers.net

- Razer Blade
http://www.razerzone.com/gaming-systems/razer-blade

Mijn eisen van de laptop zijn dat het een vrij dunne laptop moet zijn en de prijs onder de 2500 euro.

Hebben jullie advies over wat ik wel of niet moet kopen?

Met vriendelijke groet,

Wivkedd

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Waarom geen solide Macbook en een externe GPU aansluiten? Ja, het neemt wat ruimte in maar dan kan je bij wijze van spreken met een Mac van 1300 Euro uit de voeten en een externe GPU-setup van 500 Euro. Plus dat je later altijd nog kan upgraden als blijkt dat begin 2018 jouw SDK ineens veel beter zou draaien op een Nvidia 1160 ofzo.

Ik lees nergens dat je de laptop de hele dag mee gaat slepen en ik denk dat de genoemde laptops uit de topicstart ook niet heel draagbaar, accu-wise & verzekering-wise.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:57

Kek

3flix

wat heb je al gevonden over hackintoshsh, want hardware is nogal specifiek daarnee, en voor laptops al helemaal...

ergens "hackintosh" op zetten werkt niet. zeker niet als dit je eerste hack zal zijn ben ik bang...

dus wat extra research van jou kant zou wel nodig zijn...

• CMD-Snake
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-11-2022
Apple lijkt geen fan te zijn van discrete GPU's. Alle laptops die ze maken moeten het doen met de Intel HD oplossing.

• DutchKel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:44
Apple verkoopt anders gewoon laptops met ati/nvidia kaarten ingebouwd juist voor deze doeleinden.

Don't drive faster than your guardian angel can fly.