Amazon Kindle Store betaal opties.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 464374

Topicstarter
Hallo,

Ik wist niet goed waar ik deze vraag het best kon stellen, dus maar hier. Ik heb kort geleden een Kindle van Amazon aangeschaft en kwam erachter dat er alleen met creditcard ebooks aangeschaft kunnen worden. En een creditcard bezit ik nou juist net niet.

Dat alleen met creditcard betaald kan worden is niet helemaal juist, het kan ook met de giftcard. En er zijn verschillende mogelijkheden om die buiten Amazon om voor een kleine meerprijs online aan te schaffen met bijv PayPal of iDeal. Alleen zijn giftcards gebonden aan een bepaald land en munteenheid.

Ik begrijp dus niet helemaal met een Kindle die in Nederland is gekocht welk type giftcard ik moet gaan aanschaffen. Op de sites die ik tot nu toe bekeken heb worden eigenlijk alleen giftcards aangeboden voor de V.S en enkele grote Europese landen maar niet Nederland dus.

Heeft iemand een idee wat ik het beste kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:55
Lees je ook het liefst in het Nederlands? Als je liever Engels leest dan zou ik namelijk de US store aanraden, boeken zijn daar vaak een stuk goedkoper en het aanbod is enorm. Als je voor Nederlandse boeken gaat dan durf ik het zo snel niet te zeggen. Wellicht heb je iets aan een prepaid credit card? :)

Waar je de Kindle gekocht hebt maakt (volgens mij?) niet uit. Ik heb heb er twee in huis, één via .co.uk en één uit .de en ik gebruik ze allebei met de US store. Je kan de store aanpassen via Store -> Menu -> Store Settings -> Country Settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiliaanR
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 26-05 13:20

MiliaanR

Just for fans.

Pay2d.nl lijkt me ideaal voor je situatie, gebruik ik zelf ook. Je kan natuurlijk ook een andere prepaid creditcard nemen, maar omdat pay2d voor de nederlandse markt kan je geld storten met Ideal. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ok thanks beiden voor jullie hulp, lees het liefst in het Engels en had geen idee dat je zo makkelijk van store kan wisselen, dus dat lost het probleem eigenlijk al op. En zo'n prepaid creditcard daar las ik daarnet ook toevallig wat over da's idd ook een handige optie. Ga hier wel uit komen. :) Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Heb 'm gekocht hierbij de mediamarkt btw.