Diskette station werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Topicstarter
sinds ik mijn harde schijven mee had genomen naar een vriend en ze weer in mijn computer had gedaan doet mijn diskette station het niet meer.
ik krijg in het bios de volgende error:
ERROR 02B2: Incorrect Drive A Type - run Setup.
Daarna kan ik setup starten of gewoon windows starten zonder diskette station.
Heeft iemand enig idee hoe dit probleem opgelost kan worden?

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Verwijderd

Misschien zit de IDE kabel van de diskette er verkeerd in :?

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-04 19:24
kabels na checken....

ik heb dat ook eens gehad, werkte me floppydisk gewoon niet meer alles doen (behalve kabels checken) format gedaan :D

bleek gewoon die kut kabel er niet GOED in te zitten, was daarvoor naar een winkel geweest om iets in te laten bouwen....

maar goed....was weer een stunt maar niet heus

• Gir
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Gir

I need waffles

ik heb ook eens zoiets stoms gehad, een paar jaar geleden toen ik t.net nog niet en de pc nog maar net ontdekt had besloot ik om de pc een open te slopen en de kabel van de FDD los te trekken... Na het vastzetten werkte het niet meer LoL, ik had de kabels ondersteboven vast gezet!! LoL

Verwijderd

Op zaterdag 30 juni 2001 21:08 schreef Famoso het volgende:
ik krijg in het bios de volgende error:
ERROR 02B2: Incorrect Drive A Type - run Setup.
Klinkt alsof hij verkeerd staat ingesteld in je BIOS. Dus 5,25" terwijl het een 3,5" is, floppy 3 mode enabled terwijl hij dat niet support, zoiets.

• Famoso
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Topicstarter
Bedankt voor jullie snelle reacties, maar de kabels zitten allemaal goed.
Dat had ik al gechekt

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

• Famoso
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Topicstarter
Op zaterdag 30 juni 2001 21:21 schreef edwinv het volgende:

[..]

Klinkt alsof hij verkeerd staat ingesteld in je BIOS. Dus 5,25" terwijl het een 3,5" is, floppy 3 mode enabled terwijl hij dat niet support, zoiets.
Hmm, ik zal daar eens naar kijken

Pagina: 1