(PS2) Wat krijg ik voor?

Pagina: 1
Acties:
  • 354 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-09 03:12
Hoi, vroeger was er een topic waar je vragen kon stellen hoeveel je voor iets krijgt.

Ik wil mijn Playstation 2 (normale versie)verkopen met de volgende onderdelen verkopen:

- 4 controlers
- multi tap
- geheugenkaartje
- games (GTA San Andreas, Max Payne, Fifa 2010, Tekken 5, Mashed)

Die multi tap is vrijwel nieuw. Kost nu in de winkel ongeveer 15 euro.
Kan ik voor alles 40 euro voor vragen? Is dit te weinig of teveel?

Op Marktplaats lopen de prijzen uiteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-10 19:37

mrc4nl

Procrastinatie expert

Prijsopgaves waren dacht ik niet meer gewenst op tweakers

(geen idee wie dat beleid bepaald trouwens)

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Inderdaad, volgens mij zijn prijsopgaves niet meer gewenst. Misschien even marktplaatsen en kijken wat men vraagt voor bepaalde bundels of gewoon de advertentie op bieden zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Daar is een hele serie topics voor geweest inderdaad (Het grote taxatie topic oid), maar dat werdt geleid door een stel mede-tweakers die vrij goed in het taxeren van hardware zaten.

Het beleid is altijd al geweest dat dergelijke topics niet gewenst zijn, maar voor die serie is toen een uizondering gemaakt. Alles mooi bij elkaar, dan veroorzaakt het niet zoveel overlast en vervuiling met topics.

Maja, dat groepje tweakers is er mee gestopt, en het beleid is niet veranderd. Dus helaas, geen taxaties meer.

Anyway, ik zou gewoon eens gaan kijken op Ebay, Marktplaats en Tweedehands.nl om te kijken wat de huidige vraagprijzen zijn. Lijkt me een hele redelijke indicator.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-09 03:12
Bedankt voor jullie snelle antwoorden. Jammer dat er geen taxaties gedaan wordt.
Op Marktplaats lopen de prijzen nogal uiteen, vandaar ik een oproepje hier deed.
Ik zet hem op bieden..

bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Ha noud, ik denk inderdaad dat je het beste even kunt vergelijken op de verschillende sites en dan je prijs bepalen. Succes met de verkoop :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.