Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risath
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 30-09-2022
Hallo mede-tweakers,

Ik gebruik de earpods van Apple graag, ze zitten heerlijk en vallen nooit uit. Maar gisterochtend viel opeens de linker kant van de oortjes stil. Ik dacht, kan gebeuren. Heb ze al een tijdje. Dus ik heb gistermiddag nieuwe oortjes gehaald. Zelfde earpods bij the Phonehouse in het dorp. Maar ik doe net mn oortjes in en je raad het al. De linkerzijde doet het niet. Bij oortjes van een dag oud!

Ik heb ze op andere aparaten geprobeerd maar toch werkt de linkerzijde niet. Ik vind het raar omdat in 2 dagen bij allebei de kanten de linkerzijde ermee stopt. Ik heb de nieuwe oortjes niet in mn broekzak gehad, alleen op mn nachtkastje of in mn handen of op tafel. Lijkt mij dus vreemd dat ze gebroken zijn in de broekzak.

Iemand anders die dit ook heeft gehad? En hier een oplossing voor heeft?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:38
Hebben de nieuwe oortjes het vanaf het begin niet gedaan? Of deden deze het eerst wel maar later niet meer? Doen ze het in een ander apparaat ook niet goed?

In het eerste geval is het wellicht mogelijk dat er stof in je headphone jack zit, even met een bus lucht of een tandenstoker (heel) voorzichtig de jack een beetje schoonmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techrvw
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22-09 11:14

Techrvw

https://techrvw.com/ | TikTok

Zit er geen stof of iets dergelijks in de headphone jack? Dit zou je eens schoon kunnen maken, soms helpt dat ook.

https://techrvw.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risath
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 30-09-2022
De oortjes zijn 1 dag oud, lijkt me vaag dat er stof in zit.

En ze hebben het gedaan aan beide kanten in iedergeval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boosterbosch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21-09 13:51
stof in de 3.5" poort op je telefoon zou de oorzaak kunnen zijn