Zodra ik mijn pc opstart en de power knop indruk, zie ik netjes alles opstarten tot en met aan het windows logo en de mooie stipjes aan toe. Zodra dat gedaan is, behoor je normaliter het log-in scherm te zien. Echter, mijn scherm gaat in de slaapstand en verder gebeurd er niks meer. Gelukkig heb ik nog een reset knop, want zodra ik die indruk start mijn pc wel volledig op. Ook als dat gebeurd is en ik klik op opnieuw opstarten gebeurd dat gewoon volledig. Gelukkig dat die reset knop werkt, maar zo hoort het natuurlijk niet.
Operating System
Windows 10 Home Insider Preview 64-bit
CPU
Intel Core i5 3350P @ 3.10GHz 40 °C
Ivy Bridge 22nm Technology
RAM
8,00GB Dual-Channel DDR3 @ 532MHz (8-8-8-20)
Motherboard
ASRock H61M-DG3/USB3 (CPUSocket) 35 °C
Graphics
HP w2007 (1680x1050@59Hz)
2047MB NVIDIA GeForce GTX 750 Ti (MSI)
Storage
931GB Western Digital WDC WD10EZEX-00KUWA0 (SATA)
Optical Drives
HL-DT-ST DVDRAM GH24NS95
Audio
Realtek High Definition Audio
Via internet stonden diverse dingen zoals kabel los halen en de powerknop een aantal seconden ingedrukt houden (zonder stroom erop). Ook wat onderdelen loshalen en terug plaatsen, maar ik ben altijd huiverig als het gaat om onderdelen loshalen en terug in plaatsen.
Mijn vraag is dan ook: los ik dit probleem op door beide RAM los te halen en CMOS batterij los te halen en ze beiden na 10 minuten weer terug te plaatsen? Zo ja, wat is precies de rede dat zich het probleem voor doet en kan het ook op een andere manier worden opgelost?
Thanks alvast!
Operating System
Windows 10 Home Insider Preview 64-bit
CPU
Intel Core i5 3350P @ 3.10GHz 40 °C
Ivy Bridge 22nm Technology
RAM
8,00GB Dual-Channel DDR3 @ 532MHz (8-8-8-20)
Motherboard
ASRock H61M-DG3/USB3 (CPUSocket) 35 °C
Graphics
HP w2007 (1680x1050@59Hz)
2047MB NVIDIA GeForce GTX 750 Ti (MSI)
Storage
931GB Western Digital WDC WD10EZEX-00KUWA0 (SATA)
Optical Drives
HL-DT-ST DVDRAM GH24NS95
Audio
Realtek High Definition Audio
Via internet stonden diverse dingen zoals kabel los halen en de powerknop een aantal seconden ingedrukt houden (zonder stroom erop). Ook wat onderdelen loshalen en terug plaatsen, maar ik ben altijd huiverig als het gaat om onderdelen loshalen en terug in plaatsen.
Mijn vraag is dan ook: los ik dit probleem op door beide RAM los te halen en CMOS batterij los te halen en ze beiden na 10 minuten weer terug te plaatsen? Zo ja, wat is precies de rede dat zich het probleem voor doet en kan het ook op een andere manier worden opgelost?
Thanks alvast!