Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop CMD/Gaming

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat ga je met je laptop doen?
In eerste instantie webdesign/development. In de nabije toekomst voor de opleiding CMD. Zal veelal programma's draaien zoals;

'Om de opleiding te kunnen volgen, dien je te beschikken over de pakketten Adobe Photoshop, Adobe InDesign, Adobe Illustrator en Adobe Flash. Voor de minor Multimediavormgeving heb je ook Titanium (AppCelerator), Gamemaker en 3DS Max nodig.'

Daarnaast ook voor video/foto bewerking.

Daarnaast zou ik er ook graag op willen gamen. Ook games die in de aankomende jaren uitkomen. Voor nu is het vooral Grim Dawn en Boundless die ik op max settings zou willen spelen.

Wat is je budget?
1000-2000 euro.

liefst 16 gb ram
1xxx videokaart
i7 processor
IPS panel
15 inch
256 SSD min eventueel met hdd (optioneel extern)

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, het is de bedoeling de laptop geregeld (minimaal) 3 tot 4 keer per week mee te nemen.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Wat ik tot zover zelf heb gezien en mij interessant leek;

http://www.laptopshop.nl/...strix-gl502vs-fy038t.html
- Goede videokaart GTX 1070 voor met het oog op de toekomst met gamen. 16gb ram.

https://tweakers.net/pric...f-081nl-(apache-pro).html
- Ook weer een goede videokaart GTX 1060. Voldoende ram voor mijn doeleinden.

Voor de rest vooral laptops met een 9xx videokaart. Of met een TN scherm.

Graag jullie mening over deze twee laptops/eventuele alternatieven. Mocht ik iets zijn vergeten mbt info laat het mij weten dan vul ik het aan!

Greets and thanks,

MaHa

• Suikerwafel
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 30-12-2023
Die Asus overweeg ik ook. Zou ik alleen nog moeten wachten op mijn eindejaarsuitkering ;) hij is trouwens wel goedkoper, 1899 bij MyCom. Zie: pricewatch: Asus ROG GL502VS-FY038T

• Tommmm15
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07-05 21:21
Voor €1500 (na aftrek van 10% studentenkorting) kun je ook gaan voor de nieuwe Alienware 15r3 (i7 &1060). Upgrades vanuit dell zijn vrij prijzig maar wanneer je dit zelf even uitzoekt en erin prikt dan heb je voor minder geld dan de GL502VS een tank van een laptop.