i7 2600K / Gigabyte GA-Z68x-UD3H-B3 / 8GB Corsair / ZoTac GTX570 / 60GB SSD
Vraag
Alle reacties
Wat heb je zelf al gevonden? Op Tweakers is hier redelijk wat over te vinden als je zoekt.
Wil je per se een 'gaming stoel'? Ik heb namelijk het idee dat die zwaar overpriced zijn voor de kwaliteit die je krijgt.
Wil je per se een 'gaming stoel'? Ik heb namelijk het idee dat die zwaar overpriced zijn voor de kwaliteit die je krijgt.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Vond het advies van de Ikea Markus, maar oogt wat saai. Gaming stoelen zien er inderdaad wat gelikter uitg0tanks schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 11:39:
Wat heb je zelf al gevonden? Op Tweakers is hier redelijk wat over te vinden als je zoekt.
Joh, ruk gewoon je huidige stoel van z'n frame af, koop een leuke autostoel bij Autostyle en schroef die er bovenop. Even wat tweakwerk, maar fors goedkoper om te doen en net zo goed.
Check ook eens van die inboedelverkoop van failliete bedrijven. Daar zitten soms ook goede bureaustoelen bij voor een leuk prijsje.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ik weet niet hoe je lichaamsbouw is, ben zelf 1.87 90kilo dus niet de kleinste en heb een AKracing gamingstoel.
Nooit meer dat ik er nog zo een koop. Zitvlak is eigenlijk te smal waardoor je met je benen half op de wangen van je stoel zit. Niet erg relaxed zeg maar :-)
Beter gewoon een 'luxe' bureaustoel
Nooit meer dat ik er nog zo een koop. Zitvlak is eigenlijk te smal waardoor je met je benen half op de wangen van je stoel zit. Niet erg relaxed zeg maar :-)
Beter gewoon een 'luxe' bureaustoel
Thanks mannen! Ben 1.90 en 93kg.
[ Voor 39% gewijzigd door El_Bandito op 03-12-2016 11:51 ]
Ik ben heel blij met 2e hands bureaustoel die ik via BMA ergonomics gekocht heb. Nieuw zijn deze stoelen onbetaalbaar (>1000E)
Zijn 2e hands stoelen, maar die van mij zag er nog echt als nieuw uit.
http://www.axiasecondlife.nl/producten.html
Zijn 2e hands stoelen, maar die van mij zag er nog echt als nieuw uit.
http://www.axiasecondlife.nl/producten.html
Pagina: 1