Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 847389

Topicstarter
Mijn vraag
De fmradio van mijn samsung galaxy j5 2016 geeft elke keer aan "radio is gestopt". Ik gebruik deze smartphone alweer een aantal maanden, de app heeft nooit gewerkt.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Het is een voorgeinstalleerde app.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Gezocht op internet naar dit specifieke probleem, nergens iets te vinden. Machtigingen heb ik alle toegestaan. Opnieuw starten helpt niet. Terug naar fabrieksinstellingen vind ik wat te gortig. Raak ik al mijn instellingen van gedowlaode apps kwijt. Is er nog hoop om een smartphone te hebben met fm radio?

Beste antwoord (via rens-br op 19-12-2016 11:51)

Topicstarter
Gelukkig zelf een oplossing gevonden. De app zelf stopt nog steeds, maar bij de widgets vond ik die van de fm radio... geprobeerd ...en ja hoor die doet het dus wel...heb dus heerlijk radio tijdens mijn wandelingen zonder datagebruik...perfect!!!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerard4
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 30-01-2022
Je hebt ook oordopjes aangesloten?

[ Voor 6% gewijzigd door Gerard4 op 03-12-2016 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Heb ik, ook dan meldt de app radio is gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

526735

Probeer naar Instellingen > Apps > Radio te gaan en daar de gegevens te wissen (van alleen de radio app). Als daarna de radio app nog niet werkt, kan je een alternatieve radio app proberen.

[ Voor 17% gewijzigd door 526735 op 03-12-2016 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ook dat werkt niet. Ik heb al tunein...geweldig...maar je moet wel op internet. Kost me mb's, want ik luister graag radio tijdens mijn wandelingen. Met een ingebouwde fm radio hoeft dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:54

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Heb je ook al een andere FM radio app geprobeerd, wellicht dat de standaard FM radio app gewoon brak is.

Overigens als ik naar de specificaties ga kijken op de website, dan kan ik niet vinden dan J5 2016 een FM ontvanger heeft.

[ Voor 51% gewijzigd door rens-br op 05-12-2016 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Welke andere FM radio apps? Zoals reeds eerder gemeld, heb ik tunein...maar deze verbruikt data...een ingebouwde fm radio niet. Welke andere radio apps nog meer niet?
Zie overigens specificatie b.v. http://m.gsmarena.com/samsung_galaxy_j5_(2016)-7869.php
één van de meerdere websites betreffende specificaties.
Trouwens als de smartphone geen fm ontvanger zou hebben, waarom dan wel een app in het applicatiebeheer???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:54

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Anoniem: 847389 schreef op maandag 5 december 2016 @ 11:10:
Welke andere FM radio apps? Zoals reeds eerder gemeld, heb ik tunein...maar deze verbruikt data...een ingebouwde fm radio niet. Welke andere radio apps nog meer niet?
Probeer er eens een paar in de Play Store, waar specifiek bij staat dat het de FM ontvanger gebruikt ipv. data.
Zie overigens specificatie b.v. http://m.gsmarena.com/samsung_galaxy_j5_(2016)-7869.php
één van de meerdere websites betreffende specificaties.
Trouwens als de smartphone geen fm ontvanger zou hebben, waarom dan wel een app in het applicatiebeheer???
Ik zie inderdaad dat op GSM Arena staat dat de telefoon het wel heeft, vreemd dat Samsung zelf aangeeft dat het toestel het niet heeft.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

Topicstarter
Gelukkig zelf een oplossing gevonden. De app zelf stopt nog steeds, maar bij de widgets vond ik die van de fm radio... geprobeerd ...en ja hoor die doet het dus wel...heb dus heerlijk radio tijdens mijn wandelingen zonder datagebruik...perfect!!!
Pagina: 1