Mijn vraag
Sinds enkele weken herkent iTunes mijn iPhone 6s 64 GB niet meer. Vermoedelijk is het begonnen toen een officiele lighting kabel in de iPhone kortsluiting gemaakt heeft. De connectoren van de kabel waren zwart, ik heb de kabel ondertussen weggegooid, de iPhone werkte verder normaal. Het is pas na 2 weken dat het me opgevallen is dat ik geen muziek kan syncen.
Relevante software en hardware die ik gebruik
iMac (Retina 5K, 27-inch, Late 2015)
OSX el capitan up to date
iTunes up to date
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
iPhone wordt herkend door iPhoto op dezelfde mac
iPhone wordt herkend door iTunes op een andere mac
iPhone wordt herkend door windows op een windows PC
Andere USB poort op de mac help niet
Herstarten iPhone en mac helpt niet
Mijn iPhone valt onder het batterij vervang programma dat sindskort gelanceerd is. ik heb het issue beschreven in het programma al enkele malen gehad, maar het heeft me nooit echt gestoord.
Waneer ik de iPhone herstart, verbonden met mijn mac dan krijg ik de melding op mijn mac dat iTunes niet kan syncen omdat ik een passcode moet invullen op mijn iPhone. Als ik de passcode invul op de iPhone en try again klink op de mac gebeurt er niets.
Sinds enkele weken herkent iTunes mijn iPhone 6s 64 GB niet meer. Vermoedelijk is het begonnen toen een officiele lighting kabel in de iPhone kortsluiting gemaakt heeft. De connectoren van de kabel waren zwart, ik heb de kabel ondertussen weggegooid, de iPhone werkte verder normaal. Het is pas na 2 weken dat het me opgevallen is dat ik geen muziek kan syncen.
Relevante software en hardware die ik gebruik
iMac (Retina 5K, 27-inch, Late 2015)
OSX el capitan up to date
iTunes up to date
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
iPhone wordt herkend door iPhoto op dezelfde mac
iPhone wordt herkend door iTunes op een andere mac
iPhone wordt herkend door windows op een windows PC
Andere USB poort op de mac help niet
Herstarten iPhone en mac helpt niet
Mijn iPhone valt onder het batterij vervang programma dat sindskort gelanceerd is. ik heb het issue beschreven in het programma al enkele malen gehad, maar het heeft me nooit echt gestoord.
Waneer ik de iPhone herstart, verbonden met mijn mac dan krijg ik de melding op mijn mac dat iTunes niet kan syncen omdat ik een passcode moet invullen op mijn iPhone. Als ik de passcode invul op de iPhone en try again klink op de mac gebeurt er niets.
You don't need eyes to see, you need vision