Ik heb sinds vandaag een Draadloos RF thermostaat in huis.
Deze heb ik van een mede tweaker overgenomen omdat huidige thermostaat (een Modulaire Honeywell) erg ongunstig opgehangen is.
Namelijk boven een radiator, welke nu standaard uit staat omdat anders kachel te snel uitgaat omdat thermostaat te snel de gevraagde temperatuur meet ivm deze radiator.
Nou wil van deze RF thermostaat de ontvanger gaan ophangen, alleen ik twijfel.
Ten eerste. Ontvanger moet aangesloten worden op PIN 6 en 7 van de CV.

Ontvanger zelf heeft aansluiting COM en NO.

Waar ik nu mee zit is namelijk volgende twee dingen.
Ten eerste, op de bovenste plaatje zie ik staan 0.1 A en 24V.
Maar zoals ik kan zien heeft de Thermostaat ontvanger 220V nodig. Of heeft dit niets met elkaar te maken.
En tweede, hoe moet ik deze ontvanger juist aansluiten op de CV. Moet COM op aansluiting 6 op de CV en NO op 7 of juist andersom. Of maakt dat niet uit?
Kan er jammer zelf niets over vinden.
En als laatste, kan iemand zien of ik 220V uit de CV kan halen, of zal ik een aparte kabel maken met een stekker.
Deze heb ik van een mede tweaker overgenomen omdat huidige thermostaat (een Modulaire Honeywell) erg ongunstig opgehangen is.
Namelijk boven een radiator, welke nu standaard uit staat omdat anders kachel te snel uitgaat omdat thermostaat te snel de gevraagde temperatuur meet ivm deze radiator.
Nou wil van deze RF thermostaat de ontvanger gaan ophangen, alleen ik twijfel.
Ten eerste. Ontvanger moet aangesloten worden op PIN 6 en 7 van de CV.

Ontvanger zelf heeft aansluiting COM en NO.

Waar ik nu mee zit is namelijk volgende twee dingen.
Ten eerste, op de bovenste plaatje zie ik staan 0.1 A en 24V.
Maar zoals ik kan zien heeft de Thermostaat ontvanger 220V nodig. Of heeft dit niets met elkaar te maken.
En tweede, hoe moet ik deze ontvanger juist aansluiten op de CV. Moet COM op aansluiting 6 op de CV en NO op 7 of juist andersom. Of maakt dat niet uit?
Kan er jammer zelf niets over vinden.
En als laatste, kan iemand zien of ik 220V uit de CV kan halen, of zal ik een aparte kabel maken met een stekker.