Hallo,
Net een galaxy s7 gekocht van een tweaker hier op het forum.
De telefoon zelf lijkt prima in orde, maar ik heb een probleem met de sd kaart.
De s7 herkent de sd kaart wel, maar kan de inhoud niet weergeven?
Geen bestanden zegt hij dan, maar bij optie opslag zelf staat er wel te lezen dat er 43.69gb van de 59.45gb gebruikt is...
Als ik een foto neem kan hij ze ook niet opslaan op de sd (kan niet opslaan melding )
Heb al gereboot, geen verandering. Heb ze al proberen hersteken, proper gemaakt, geen verschil.
Formatteren lukt ook niet, dan krijg ik de systeemmelding 'instellingen is gestopt'
(Diezelfde melding krijg ik ook bij het herkoppelen, na het loskoppelen )
Ik heb de kaart terug in mijn oude sony geplaatst, en daar kan ik alles gewoon bekijken, afspelen, (los)koppelen enz. Enkel de sd kaart volledig wissen lukt dan weer niet?
Mogelijk opties zijn factory reset, nieuwe sd kaart proberen, of reparatie/omruilen?
Wat denken jullie hiervan? Iemand met hetzelfde probleem?
Net een galaxy s7 gekocht van een tweaker hier op het forum.
De telefoon zelf lijkt prima in orde, maar ik heb een probleem met de sd kaart.
De s7 herkent de sd kaart wel, maar kan de inhoud niet weergeven?
Geen bestanden zegt hij dan, maar bij optie opslag zelf staat er wel te lezen dat er 43.69gb van de 59.45gb gebruikt is...

Als ik een foto neem kan hij ze ook niet opslaan op de sd (kan niet opslaan melding )
Heb al gereboot, geen verandering. Heb ze al proberen hersteken, proper gemaakt, geen verschil.
Formatteren lukt ook niet, dan krijg ik de systeemmelding 'instellingen is gestopt'
(Diezelfde melding krijg ik ook bij het herkoppelen, na het loskoppelen )
Ik heb de kaart terug in mijn oude sony geplaatst, en daar kan ik alles gewoon bekijken, afspelen, (los)koppelen enz. Enkel de sd kaart volledig wissen lukt dan weer niet?
Mogelijk opties zijn factory reset, nieuwe sd kaart proberen, of reparatie/omruilen?
Wat denken jullie hiervan? Iemand met hetzelfde probleem?