Is er een verschil in garantie wanneer men bijv. Een iphone koopt via een belgische site (f-mobile.be)? Nog steeds 2 jaar?
Vraag
Alle reacties
Ga ervanuit van wel. Je besteld namelijk een product dat in het buitenland bevestigt is.Verwijderd schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 21:55:
Is er een verschil in garantie wanneer men bijv. Een iphone koopt via een belgische site (f-mobile.be)? Nog steeds 2 jaar?
Garantiekwesties zijn meer iets voor het Shopping Forum, dus een move die kant op 
3i > SF
3i > SF
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Wat heb je zelf al gevonden?
Op Tweakers verwachten we namelijk wat meer inzet dan dat je nu gegeven hebt. Over dit onderwerp is al een hele hoop te vinden op Tweakers en via Google. Omdat er verder geen discussiewaarde is, zet ik er een slotje op.
Op Tweakers verwachten we namelijk wat meer inzet dan dat je nu gegeven hebt. Over dit onderwerp is al een hele hoop te vinden op Tweakers en via Google. Omdat er verder geen discussiewaarde is, zet ik er een slotje op.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Dit topic is gesloten.