Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

50 tot 100 euro ontvangen bij definitief energielabel

Pagina: 1
Acties:

• snoekds20
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 29-11 18:52
Ik heb onlangs de hypotheek gewijzigd en krijg nu van mijn bank een aanbod van 50 tot 100 euro te ontvangen bij het definitief maken van het energielabel van mijn huis. Is het verstandig om hier op in te gaan of zit er een adder onder het groene gras?
https://www.regiobank.nl/...-energiezuinig-wonen.html

ik zit nu ingeschaald op D maar bij het invullen van de gevraagde gegevens kom ik op A. Dat is snel 100 euro in de pocket :)

[ Voor 13% gewijzigd door snoekds20 op 02-12-2016 21:51 ]

• blissard
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-11 21:31
Ik zou het gewoon laten doen. Zou niet weten welk nadeel je daarvan kunt ondervinden.

• pleio65
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 09:01
Waarom zouden zij gratis geld willen uitdelen? Banken willen verdienen. Geld weggeven omdat de klant zo aardig is -lees in dit geval een (A/B) energie label heeft- ? Iemand wordt er beter van dan enkel de klant, al zie op dit moment geen direct nadeel voor de klant die daar een hypotheek heeft. Wel vraag ik mij af, waarom de bank mijn al daar gestalde spaarcentjes aan een andere klant kado doet? Ik heb bij die bank geen hypotheek, wel geld gestald en een energie label A. Ik wil rendement op mijn spaarcentjes hebben. Kom maar op met die 100 Euro.

[ Voor 10% gewijzigd door pleio65 op 02-12-2016 22:58 ]

Gasloos. Mitsubishi scr-m60v-200d-set. Zonnepanelen 5760wp. Marstek Venus E V2. 5,12 KWh

• Gasschuif
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-11 09:01

Gasschuif

9,4 kWp, 3 L/LWPs, 8kW Mitsu

Er zit een enorme adder onder het gras, je moet hem wel zien kruipen... >:)

De info op http://www.energielabelatlas.nl/ is openbaar, de ambtenaren van de gemeente waar jij woont lezen mee natuurlijk.

Je mag raden wat de WOZ waarde van jouw woning mede bepaald, een label D of A.

Onze overburen ten westen zeggen penny wise pound foolish

[ Voor 13% gewijzigd door Gasschuif op 02-12-2016 23:29 ]

Als je nergens aan begint zijn de gevolgen niet te overzien. PVoutput Officieel gasloos sinds 04-2016. 8kW VAA Zubadan (met 92L buffervat/hydraulische scheiding) voor de CV met 9 radiatoren.

• snoekds20
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 29-11 18:52
Ik dacht dat de woz-waarde niet gekoppeld aan het energielabel was, eerder een korting o.i.d. op de energieheffing doordat het huis een beter label krijgt.. jammer maar nu vul ik niets in.

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Gasschuif schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 23:22:
De info op http://www.energielabelatlas.nl/ is openbaar, de ambtenaren van de gemeente waar jij woont lezen mee natuurlijk.
Rare site. De data klopt helemaal niets van (in mijn huizenblok iig) en je kunt voor ieder huis zelf alle details opgeven. Ik heb een straat verderop een huis uitgepikt en ingevuld en dat werd klakkeloos geaccepteerd.

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

• Gasschuif
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-11 09:01

Gasschuif

9,4 kWp, 3 L/LWPs, 8kW Mitsu

Juup schreef op zondag 4 december 2016 @ 13:45:
[...]

Rare site. De data klopt helemaal niets van (in mijn huizenblok iig) en je kunt voor ieder huis zelf alle details opgeven. Ik heb een straat verderop een huis uitgepikt en ingevuld en dat werd klakkeloos geaccepteerd.
Dat is correct, klopt geen bal van natuurlijk, zou via digid moeten. Verloren wedstrijd dus 8)7
Feit blijft. Correct Label A en label D huis (hetzelfde verder) Een potentiële koper gaat dan voor A Label, dus meer waard op de markt, dus hogere WOZ.

Als je nergens aan begint zijn de gevolgen niet te overzien. PVoutput Officieel gasloos sinds 04-2016. 8kW VAA Zubadan (met 92L buffervat/hydraulische scheiding) voor de CV met 9 radiatoren.

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:56

Onbekend

...

Handige site. :)
Door het schuifje te verplaatsen naar "Met certificaat" zijn meteen alle huizen te vinden die te koop staan of hebben te koop gestaan sinds 2 jaar. :)

Tot nu toe lijkt mij de data redelijk correct.

Speel ook Balls Connect en Repeat

Pagina: 1