Sinds een paar dagen komen de notificaties op de site niet meer door. Een paar uur lang ontvang ik dan geen notificaties, uren later heb ik er dan ineens iets van 12. Ik zie dat er een reactie op het forum is en dat ik gequote word, maar bij de notificaties staat niets. Pas uren later krijg ik alle notificaties tegelijk.
Specs: Windows 10 Pro. FireFox, nieuwste versie. FireFox add-ons: Privacy Badger, uBlock Origin, I don't care about cookies.
Edit: Blijkbaar is het een FireFox probleempje.

Bovenste is FireFox en de onderste is Edge. Bij FireFox verdwijnt het hele icoon blijkbaar.
Edit: Toch maar even de add-ons gechecked. Het komt door I don't care about cookies. Zodra ik die uitschakel komt het icoon terug. Geen idee hoe die add-on onderdelen van de site blokkeerd.
Specs: Windows 10 Pro. FireFox, nieuwste versie. FireFox add-ons: Privacy Badger, uBlock Origin, I don't care about cookies.
Edit: Blijkbaar is het een FireFox probleempje.

Bovenste is FireFox en de onderste is Edge. Bij FireFox verdwijnt het hele icoon blijkbaar.
Edit: Toch maar even de add-ons gechecked. Het komt door I don't care about cookies. Zodra ik die uitschakel komt het icoon terug. Geen idee hoe die add-on onderdelen van de site blokkeerd.
[ Voor 43% gewijzigd door PilatuS op 02-12-2016 21:00 ]