Sub versterker passief

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• easygoingmartin
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-09 09:59
Ik heb een leuke installatie gebouwd met een losse sub, en aangesloten op een 7.1 receiver. op dit moment versterk ik het sub kanaal van de receiver met een PA versterker.. echter zitten daar ventilatoren in en dat is enorm storend. ik wil erigenlijk een versterker die ik niet uit hoef te zetten en gemakkelijk kan inregelen.

Het liefst een module..

Hebben jullie tips? misschien een mono versterker of een stereoversterker?

Het is een sub van 2x Visaton W300s, RMS 150w.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:08
Als je een versterker wilt die je in je sub schroeft (gat zagen in de sub waar je vervolgens de versterker in schroeft) zoek je een zo genaamde 'plate amplifier'.
Ervaring met losse plate amps heb ik verder niet.

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:06

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Kijk eens naar hypex: een plate amp, of mooi spul om zelf te bouwen.

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:50
Inderdaad hypex ds4 of ds8 afhankelijk van wat je nodig hebt.

Edit: voor die visaton heb je aan een ds4 voldoende.

[ Voor 31% gewijzigd door Clifdon op 03-12-2016 10:15 ]

Always look on the bright side of life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• easygoingmartin
zoek inderdaad eigenlijk zo'n plate. alleen zal hij niet in de subwoofer worden gebouwd maar gewoon tussen de sb en receiver.. maar vind 300,- best veel voor een versterker die voor mij alleen het signaal hoeft te versterken.. alles is al gefilterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
easygoingmartin schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 16:47:
zoek inderdaad eigenlijk zo'n plate. alleen zal hij niet in de subwoofer worden gebouwd maar gewoon tussen de sb en receiver.. maar vind 300,- best veel voor een versterker die voor mij alleen het signaal hoeft te versterken.. alles is al gefilterd.
Hypex is echt goed spul, maar ook meer voor de 'audiofiel' (niet denigrerend bedoelt, ik heb zelf ook een ds4 op een peerless xxls 12" zelfbouw). Conrad heeft ook leuke plaat versterkers tegen erg schappelijke prijzen.

[ Voor 8% gewijzigd door ToFast op 03-12-2016 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• easygoingmartin
hmm. heb zelf behoorlijk wat gebouwd en geprustst, dus zal niet zeggen dat ik geen audiofiel ben.. ik ben meer van, als het goedkoper zou kunnen probeer ik dat graag.

maar bestaan er geen ietwat goedkopere stereo of zelfs mono versterkers met ongeveer 300w RMS 8ohm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:16

Jag

De Behringer iNukes zijn erg populair en goedkoop voor dit doeleinde, echter ook fan. Geen idee hoeveel herrie die maken.
Pagina: 1