Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• koenkokes
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-03-2024
Ik zoek een?
Goede In-ears. met zo min mogelijk windruis

Wat is je budget?
100-150 euro.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil deze In-ears gebruiken voor mijn dagelijkse fietstocht naar en van het werk. Met zo nu en dan een ritje met het ov.
- Mijn huidige in ears (standaard geleverd bij HTC 10) geven ontzettend veel windruis tijdens het fietsen. Dit maakt het onaangenaam om naar muziek te luisteren.
- De vraag is daarom naar jullie ervaringen met goede in ears die dit probleem minder hebben.
- Indien dit bij alle In-ears het geval is. Wat is een passende oplossing?
- Indien mogelijk met een multi-function button om bijv. van muziek te switchen, of om het op pauze te zetten.

Wat heb je zelf al gevonden?

- pricewatch: Shure SE215 (Zwart)
- pricewatch: Bose SoundTrue In-Ear (Zwart)
- pricewatch: Philips Fidelio S2 (Goud, Zwart)

Lijken alle drie pima in-ears. Maar goed. Ik kan moeilijk in de winkel vragen of ik ze even op de fiets mag uittesten.

Welke vragen heb je hier nog over?

Werkt noise cancelling zoals op de bose QC30 tegen windruis? Lijkt mij van niet. maar ik heb daar geen ervaring mee

Ik hoop dat het zo duidelijk is. Alvast hartstikke bedankt!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:17
Ik kan je iig de RHA MA750 adviseren. Naar mijn idee presteren deze beter dan de standaard HTC 10 in-ears. Dat gezegd hebbende, denk ik niet dat het qua windruis een verbetering gaat geven. Ik heb even het verschil getest voor een ventilator, met een paar oude oortjes welke bij de sansa clip zaten. Dat zijn oortjes die in de oorschelp zitten en dus niet echt in de gehoorgang (zoals de htc 10 oortjes en de RHA oortjes). Maar als ik eerlijk ben, hoor ik geen groot verschil qua ruis. Ik denk dan ook dat dit fenomeen veroorzaakt wordt door de wind die langs je oren gaat en als het ware via het kraakbeen van de oorschelp naar het gehoororgaan wordt geleidt. Niet via de gehoorgang.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:58

FeaR

In GoT we trust

CEA > MAA

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• koenkokes
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-03-2024
LA-384 schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 20:09:
Ik kan je iig de RHA MA750 adviseren. Naar mijn idee presteren deze beter dan de standaard HTC 10 in-ears. Dat gezegd hebbende, denk ik niet dat het qua windruis een verbetering gaat geven. Ik heb even het verschil getest voor een ventilator, met een paar oude oortjes welke bij de sansa clip zaten. Dat zijn oortjes die in de oorschelp zitten en dus niet echt in de gehoorgang (zoals de htc 10 oortjes en de RHA oortjes). Maar als ik eerlijk ben, hoor ik geen groot verschil qua ruis. Ik denk dan ook dat dit fenomeen veroorzaakt wordt door de wind die langs je oren gaat en als het ware via het kraakbeen van de oorschelp naar het gehoororgaan wordt geleidt. Niet via de gehoorgang.
Hmm, daar was ik al bang voor. Nu in de winter is dat geen ramp, omdat ik dan een muts op kan doen. Dan is het een stuk minder. Ik ga het morgen even testen met mn oude LG in ears. Ben benieuwd of het een minder groot verschil is.

Zoja, dan ga ik de gok gewoon wagen. Die RHA MA750 zien er erg goed uit! Die zal ik zeker gaan overwegen.

Bedankt voor je reply!