Ik zoek een?
Goede In-ears. met zo min mogelijk windruis
Wat is je budget?
100-150 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil deze In-ears gebruiken voor mijn dagelijkse fietstocht naar en van het werk. Met zo nu en dan een ritje met het ov.
- Mijn huidige in ears (standaard geleverd bij HTC 10) geven ontzettend veel windruis tijdens het fietsen. Dit maakt het onaangenaam om naar muziek te luisteren.
- De vraag is daarom naar jullie ervaringen met goede in ears die dit probleem minder hebben.
- Indien dit bij alle In-ears het geval is. Wat is een passende oplossing?
- Indien mogelijk met een multi-function button om bijv. van muziek te switchen, of om het op pauze te zetten.
Wat heb je zelf al gevonden?
- pricewatch: Shure SE215 (Zwart)
- pricewatch: Bose SoundTrue In-Ear (Zwart)
- pricewatch: Philips Fidelio S2 (Goud, Zwart)
Lijken alle drie pima in-ears. Maar goed. Ik kan moeilijk in de winkel vragen of ik ze even op de fiets mag uittesten.
Welke vragen heb je hier nog over?
Werkt noise cancelling zoals op de bose QC30 tegen windruis? Lijkt mij van niet. maar ik heb daar geen ervaring mee
Ik hoop dat het zo duidelijk is. Alvast hartstikke bedankt!
Goede In-ears. met zo min mogelijk windruis
Wat is je budget?
100-150 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil deze In-ears gebruiken voor mijn dagelijkse fietstocht naar en van het werk. Met zo nu en dan een ritje met het ov.
- Mijn huidige in ears (standaard geleverd bij HTC 10) geven ontzettend veel windruis tijdens het fietsen. Dit maakt het onaangenaam om naar muziek te luisteren.
- De vraag is daarom naar jullie ervaringen met goede in ears die dit probleem minder hebben.
- Indien dit bij alle In-ears het geval is. Wat is een passende oplossing?
- Indien mogelijk met een multi-function button om bijv. van muziek te switchen, of om het op pauze te zetten.
Wat heb je zelf al gevonden?
- pricewatch: Shure SE215 (Zwart)
- pricewatch: Bose SoundTrue In-Ear (Zwart)
- pricewatch: Philips Fidelio S2 (Goud, Zwart)
Lijken alle drie pima in-ears. Maar goed. Ik kan moeilijk in de winkel vragen of ik ze even op de fiets mag uittesten.
Welke vragen heb je hier nog over?
Werkt noise cancelling zoals op de bose QC30 tegen windruis? Lijkt mij van niet. maar ik heb daar geen ervaring mee
Ik hoop dat het zo duidelijk is. Alvast hartstikke bedankt!