iPhone 7plus: kan thuis niet gebeld worden

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el frikandel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-04 12:37
Mijn iPhone 7plus jetblack met Vodafone abonnement heeft iets raars, namelijk als ik thuis ben kan ik niet gebeld worden.
Als ik in de instellingen de iPhone op G3 zet gaat het wel goed. Op G4 heb ik twee streepjes ontvangst.
De iPhone funcioneert voor de rest gewoon goed.
Vodafone zegt dat het aan de ontvangst ligt (6 telefoongesprekken met helpdesk en 2 mails) en biedt mij aan om alles terug te sturen (contractontbinding dus)

Op iPhone 6 van overige gezinsleden werkt alles goed ook op G4, Prepaid kaartje van T mobile gekocht en dat werkt ook gewoon goed in de iPhone 7. Het uitzetten van alle netwerkapparatuur en dect telefoons heeft geen effect.

[ Voor 6% gewijzigd door el frikandel op 02-12-2016 17:57 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Dan stuur je het spulletje toch terug en sluit je een abonnement bij T-Mobile af :?

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el frikandel
PinokkioTV schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 17:57:
Dan stuur je het spulletje toch terug en sluit je een abonnement bij T-Mobile af :?
Zou kunnen, maar ik vind het vreemd dat ondanks G4 ontvangst ik alleen thuis niet gebeld kan worden en overal anders wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
3G, 4G*

Ja maar dan is 't bereik met Vodafone bij jou thuis blijkbaar niet voldoende. Als Vodafone dat ook zegt: waarom dan nog twijfelen? Terugsturen en lekker overstappen op KPN of op t-mobile.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el frikandel
WhatsappHack schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 18:10:
3G, 4G*

Ja maar dan is 't bereik met Vodafone bij jou thuis blijkbaar niet voldoende. Als Vodafone dat ook zegt: waarom dan nog twijfelen? Terugsturen en lekker overstappen op KPN of op t-mobile.
Heeft de iPhone 7 dan een slechtere antenne, dan de iPhone 6s?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Nee.

Als jij denkt dat het aan de iPhone 7 ligt dan vraag je toch of ze hem omruilen?
Zij zeggen dat het een bereik probleem is, ik zou die kans om onder je contract uit te komen aangrijpen voor het geval blijkt dat zij wél gelijk hebben... Je zegt zelf al dat het met andere providers wel werkt, waarom dan het risico nemen omdat je niet overtuigd bent dat t aan de provider ligt, ondanks dat zij zelf zeggen van wel? :P

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
👆🏻

8)7 |:(

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jboy1991
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20:39
WhatsappHack schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 18:24:
Nee.

Als jij denkt dat het aan de iPhone 7 ligt dan vraag je toch of ze hem omruilen?
Zij zeggen dat het een bereik probleem is, ik zou die kans om onder je contract uit te komen aangrijpen voor het geval blijkt dat zij wél gelijk hebben... Je zegt zelf al dat het met andere providers wel werkt, waarom dan het risico nemen omdat je niet overtuigd bent dat t aan de provider ligt, ondanks dat zij zelf zeggen van wel? :P
Enige reden die ik bedenken kan: voordeliger bundel?

Maar ben het verder met je eens. Gewoon overstappen. Anders zit je 1/2 jaar met het biet bereikbaar zijn in huis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Wees blij dat ze het doen. Ik heb hier ook ellende gehad met Vodafone en soms nog steeds, al sinds 2012. Toen 4G net uitkwam was het drama met iPhone 5. Niet bereikbaar en kon niet bellen en was vaak totaal onbereikbaar. Zowel mijn vader als ik hadden er last van. Er zijn veel mogelijkheden aangeboden vanuit Vodafone maar nooit ontbinding van het contract want het lag aan het toestel. Mijn vader is verhuisd (500m verder maar dezelfde mast denk ik) en nog steeds soms kan ik niet bellen naar zijn mobiel en krijg ik meteen de voicemail.
Als iemand zich afvraagt na het verhaal waarom blijf je dan bij Vodafone, Vodafone had als enige provider dat je vroeger gratis en onbeperkt kon bellen en sms in Europa. Ook zat er standaard 1 GB data bij voor in het buitenland.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

Pagina: 1