Smartcooler ??

Pagina: 1
Acties:

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:47
hoi,

ik moet binnenkort een pctje voor iemand in elkaar aant zetten, en ben nu de onderdelen aan het selecteren.

nu kwam ik deze koeler tegen bij gistron:
Afbeeldingslocatie: http://www.gistron.com/Onderdelen/info/cpu/FSM1170T_1.jpg

de specs:
geschikt voor Socket 370, FCPGA, Socket A
Voor processoren t/m 1,5 GHz
koperen plaat voor betere waarmtegeleiding
zeer geluidsarme fan
niet geschikt voor Abit Socket A moederborden

zou het wat zijn ?

alvast bedankt

Cutebrit

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:34

-Sander-

///M Powerrrrrr

Op zaterdag 30 juni 2001 20:05 schreef Cutebritney het volgende:
hoi,

ik moet binnenkort een pctje voor iemand in elkaar aant zetten, en ben nu de onderdelen aan het selecteren.

nu kwam ik deze koeler tegen bij gistron:
[afbeelding]

de specs:
geschikt voor Socket 370, FCPGA, Socket A
Voor processoren t/m 1,5 GHz
koperen plaat voor betere waarmtegeleiding
zeer geluidsarme fan
niet geschikt voor Abit Socket A moederborden

zou het wat zijn ?

alvast bedankt

Cutebrit
Ik kwam ook is zon soort cooler tegen, alleen een andere koeler erop, t'was een Promedion Socket A / 370 / 7 koeler voor 32 piekies..en ik vondt hem wel goed.. (was tijdens mijn stage bij computerwinkel)..

• mjax
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05 11:00
Ik vraag me af waarom ie niet geschikt zou zijn voor Abit bordjes. Hij ziet er niet extravagant groot uit?

• Heintje
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12-04 16:21
Ik heb hem ook. Hij werkt prima (sie sig). Temperatuur van de processor is volgens VIA HWM 49 graden.
Oh ja, hij werkt gewoon prima op een Abit, als je maar niet de originele bios gebruikt. Als je wel de originele bios gebruikt, dan de Smartcooler aan fan 2 hangen, en op fan 1 even een los fannetje dat wel voldoende toeren maakt.

ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:47
Op zaterdag 30 juni 2001 20:14 schreef Heintje het volgende:
Ik heb hem ook. Hij werkt prima (sie sig). Temperatuur van de processor is volgens VIA HWM 49 graden.
Oh ja, hij werkt gewoon prima op een Abit, als je maar niet de originele bios gebruikt. Als je wel de originele bios gebruikt, dan de Smartcooler aan fan 2 hangen, en op fan 1 even een los fannetje dat wel voldoende toeren maakt.
begrijp ik hieruit dat hij traag draait?

hij is opzich wel mooi, met een koperen hitte verspreidingsplaat...

wat als je hier een vette delta fan opzet :9~

hij is hfl 55 BTW :)

• Heintje
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12-04 16:21
3500 toeren (maar wel met redelijk grote 'schoepen'). Daarom gaan Abit's ook op tilt: te laag toerental.

ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++

Pagina: 1