• wizzard
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-05-2025
waar kun je vandaag de dag als je geen kabel of adsl kunt krijgen nog een beetje voordelig de hele dag internetten (wish is nie genoeg en wannadoo ook nie) flat fee dat moet ik hebben iemand suggesties want die telefoontikken doen pijn

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-02 21:33
zon
tmf
planet inet

maar via telefoon is eenmaal niet goedkoop

• KaliBaba
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-02 16:00
Myweb :)

'Ow menneke. Als je alle verschillen tussen mensen en zagen op zou moeten schrijven, da's niet te doen...'

• wizzard
nee volgens mij niet begrijp (hehehe) kun je bij die providers ook flat fee en dus Zonder tikken internetten

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

• achappey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2021

achappey

...

Op zaterdag 30 juni 2001 20:04 schreef vinkie het volgende:
zon
tmf
planet inet

maar via telefoon is eenmaal niet goedkoop
Daarom staat er ook ZONDER telefoontikken...

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

• achappey

achappey

...

Op zaterdag 30 juni 2001 20:12 schreef wizzard het volgende:
nee volgens mij niet begrijp (hehehe) kun je bij die providers ook flat fee en dus Zonder tikken internetten
Maar nee die zijn er dus niet... (naast Wanadoo en Wish)

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

• _Menno_
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-03 13:55
Wish is voor zover ik weet op dit moment de enigste die een dergelijke dienst aanbied. Neem gewoon een abbonnement op Wish en daarnaast ook MyWeb ofzo. Als je tijd bij Wish op is ga je gewoon bij MyWeb verder. Je kan overigens bij Wish ook meerdere malen lid worden. Dus 2x lid = 2x kosten = 2x zoveel internetten.

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-02 21:33
Op zaterdag 30 juni 2001 20:13 schreef achappey het volgende:

[..]

Daarom staat er ook ZONDER telefoontikken...
jah beetje verkeerd geinterperteerd :o

• wizzard
had ik inderdaad al op het oog maar ben toch voor flat fee was een gerucht dat je binnekort bij wannadoo kunt flat feeen maar weet nie of dat waar is

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15-03 20:54
Op zaterdag 30 juni 2001 20:18 schreef wizzard het volgende:
had ik inderdaad al op het oog maar ben toch voor flat fee was een gerucht dat je binnekort bij wannadoo kunt flat feeen maar weet nie of dat waar is
Woon jij ergens midden op het platteland ofzo dat je nog geen kabel of ADSL kan krijgen?? >:)

• KaliBaba
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-02 16:00
Op zaterdag 30 juni 2001 20:14 schreef _Menno_ het volgende:
Wish is voor zover ik weet op dit moment de enigste die een dergelijke dienst aanbied. Neem gewoon een abbonnement op Wish en daarnaast ook MyWeb ofzo. Als je tijd bij Wish op is ga je gewoon bij MyWeb verder. Je kan overigens bij Wish ook meerdere malen lid worden. Dus 2x lid = 2x kosten = 2x zoveel internetten.
Goeie tip! En als je een keertje iets snel moet downloaden, kies je gewoon de snelste >:)

offtopic:
Ik had het dus ook een beetje verkeerd begrepen

'Ow menneke. Als je alle verschillen tussen mensen en zagen op zou moeten schrijven, da's niet te doen...'

• achappey

achappey

...

Wat is Demon 24 Connect?
Voor een vast bedrag per maand, kunt u met Demon 24 Connect inbellen op het Internet zo vaak of zo weinig als u wilt, zonder dat u daaraan telefoonkosten heeft.

Waarom Demon 24 Connect?

Voor een gemiddeld bedrijf levert de connectie met het Internet vaak een telefoonrekening van rond de fl. 700,- per maand op, met Demon 24 Connect is dit maar fl. 440,74.

Met Demon 24 Connect kunt u inbellen wanneer u wilt, 24 uur per dag, 7 dagen per week - tijdens de drukste momenten van de ochtend, de hele avond lang en ook midden in de nacht.

Demon 24 Connect zorgt ervoor dat u volledige controle hebt over uw internetkosten.

De dienst is beschikbaar in heel Nederland.

Bij Demon 24 Connect krijgt u een Demon Standaard Dialup (SDU) account.
Zoek je dit misschien?

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:39

Entity

9000rpm

Woon jij ergens midden op het platteland ofzo dat je nog geen kabel of ADSL kan krijgen??
Zucht... Er zijn nog genoeg plaatsen (en niet alleen midden op het platteland) waar nog geen kabel of ADSL te krijgen is hoor... Waarom denken sommige mensen dat internet over de kabel nagenoeg overal al te krijgen is??

Sorry, maar dit moest ik even kwijt...

Carry on..

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:04
Punten en hoofdletters zijn best moeilijk ja.

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:03
Die demon is wel super duur, en aansluitkosten? waarvoor? 661,11?

• wizzard
Op zaterdag 30 juni 2001 20:21 schreef Martijn het volgende:

[..]

Woon jij ergens midden op het platteland ofzo dat je nog geen kabel of ADSL kan krijgen?? >:)
ik woon ongeveer op 8 km afstand van de binnenkomst en het "verwerkingspunt" van de nieuwe transatlantische kabel en nee ik heb geen adsl of kabel of wat dan ook en inderdaad de gebieden die wel geschikt zijn zijn bijna allemaal steden en daar woon ik nou eenmaal niet in eigenlijk is het een schande maar goed daar is al genoeg over gesproken .

Verwijderd

Zit net buiten het gebied voor nu adsl wordt aangeboden en aan de andere kant zit ik net niet in het cistron gebied met flatfee isdn en kabel enz (en casema, maar dat wil je niet)

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Op zaterdag 30 juni 2001 20:01 schreef wizzard het volgende:
waar kun je vandaag de dag als je geen kabel of adsl kunt krijgen nog een beetje voordelig de hele dag internetten (wish is nie genoeg en wannadoo ook nie) flat fee dat moet ik hebben iemand suggesties want die telefoontikken doen pijn
Demon. Kan alleen met ISDN geloof ik, en kost €200 per maand excl. BTW. Inclusief BTW en in Nederlandse guldens is het pakweg 525 gulden per maand.

Je hebt dan een 24/7 64kbit/s verbindings mogelijkheid, zonder telefoonkosten, zonder datalimiet. Kijk op www.demon.nl voor meer informatie....

Dit is momenteel een van de weinige echte flatfee abonnementen.

Verder heb je nog een zootje van de bekende 2-uur-internetten abonnementen. Je kunt er hier ook 3 of 4 van nemen.... zo heb je voor Hfl 210 per maand de mogelijkheid om 6 uur per dag te internetten zonder telefoonkosten, met als enige nadeel dattie om de 2 uur even moet rconnecten naar een ander account ;)

Ik denk dat het Demon account is wat je zoekt. Niet echt goedkoop, maar wel 24/7 zonder zorgen. Eigenlijk alleen intressant voor hen die meer dan 500 piek per maand aan telefoonkosten kwijt zijn, ofwel 1000 piek per telefoonrekening, aan internet alleen.

Demon doet dit trouwens i.s.m. WorldCom, welke in een rechtzaak met de KPN flatfee heeft afgedwongen. In eerste instantie alleen bedoeld voor bedrijven, maar als consument kun je er ook gebruik van maken.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Op maandag 02 juli 2001 07:48 schreef maartena het volgende:

[..]

Ik denk dat het Demon account is wat je zoekt. Niet echt goedkoop, maar wel 24/7 zonder zorgen. Eigenlijk alleen intressant voor hen die meer dan 500 piek per maand aan telefoonkosten kwijt zijn, ofwel 1000 piek per telefoonrekening, aan internet alleen.
Phew!! ik zit net even te rekenen.... 500 piek per maand is 6000 piek per jaar! 6000 ballen!!! :9~ :9~ Daar kun je 2 weken voor naar Australie! Of een tweedehands auto voor kopen! Of een vette PC!

Ben ik even blij dat ik al vanaf Jan. 1997 een kabelmodem heb! Ik internet net zoveel trouwens, (nou ja... meer zo van ik start een download en laat em lekker lopen), en zou dus in de afgelopen jaren (met aftrek van kabelmodem kosten) minimaal 20.000 piek bespaard hebben met het kabelmodem wat ik nu heb..... Maar ja, ik ben de afgelopen 4 jaar dan ook 4 keer naar de USA geweest, 2 keer naar Engeland, 1 keer naar Ierland, en nog wat andere weekendjes weg.... Dat heeft ook wel 20.000 piek gekost :) *D

Tering wat krijgt die KPN eigenlijk veel van de internet verslaafde! Geen wonder dat ze niet aan betaalbare flatfee willen.... Als bedrijf zijnde geef ik ze groot gelijk, ze zitten nu toch al niet zo goed in de centen... }) }) })

Nou, doe mij die vakanties maar, had ik voor geen goud willen missen! 8-) B-) 8-)

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• wizzard
je zou er bijna om gaan verhuizen maar ach zucht er is ook leven zonder adsl en kabel (met is het beter maar goed )
hoe zit het trouwens met het sateliet gebeuren ???? iemand daar ervaring mee ???

Pagina: 1