Denon 4311 voorkant vervangen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaFleche
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:30
Ik weet dat het een long-shot is maar : mijn vrouw heeft met haar natte doekje (waar weet ik wat voor schoonmaak meuk inzat) de voorkant van mijn Denon 4311 versterker 'schoon' gemaakt.
Het gevolg: een mooie uitgebeten vlek die ik er niet meer uit krijg.

Ik ben nog super tevreden over die versterker (en ook mijn vrouw hoor :-) ) maar die vlek is een doorn in het oog.... wie, wat , waar zou ik kunnen contacten over de vervanging van het hele front.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:45

FeaR

In GoT we trust

De officiële reparateur van onder andere Denon is Audioservice in Elst. Een mail daarheen kan altijd. En anders richting D&M Holding. De Nederlandse importeur zit in Eindhoven.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaFleche
(ik geef mezelf weinig kans....maar nee heb je.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:45

FeaR

In GoT we trust

Ik vraag me vooral af wat een geheel nieuw frontje zou moeten kosten. CE Repair deed wel eens voor een schijntje hele Harman Kardon (receiver)kasten weg omdat ze niet meer gebruikt werden. Hopelijk hebben ze in Elst nog een oude AVR-4311 liggen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FeaR schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 14:49:
Ik vraag me vooral af wat een geheel nieuw frontje zou moeten kosten. CE Repair deed wel eens voor een schijntje hele Harman Kardon (receiver)kasten weg omdat ze niet meer gebruikt werden. Hopelijk hebben ze in Elst nog een oude AVR-4311 liggen.
Ja, dat zou het mooiste zijn.
Lukt dat niet dan zou ik het hele frontje uitbouwen en vervolgens het hele frontje dezelfde "schoonmaakbehandeling" geven. :P

Ziet het er daarna egaal en toonbaar uit dan lekker zo laten en anders met een transparante autovernis spuitbus het gehele frontje van een matte en strakke laag voorzien.
Op deze manier kun je de tekst/labels behouden.

Opnieuw anodiseren is leuk maar erg duur en je bent daarna al je tekst/labels kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:49

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Doe anders eens een foto van hoe het er nu uitziet?
Klinkt als het spul is geoxideerd (in simpel nederlands: gaan roesten) namelijk. En dat zou weg te krijgen moeten zijn, bijv. met azijn. Zie ook http://www.kreidler.nl/forum/viewtopic.php?f=8&t=14735 (ok, dat gaat over brommers, maar toch).
Alternatief wellicht proberen met wat Turtlewax. Als het op autolak werkt om de dofheid er uit te krijgen, dan wellicht ook op een receiver. Slechter worden kan niet natuurlijk.

Ik zag trouwens deze: V&A aangeboden: Denon AVR-4311 (Zilver)
Liefst minimaal EURO800 want een senior-positie-mevrouw mag sowieso wat meer bod voor tweedehands verwachten a,u,b Sowieso een senior mevrouw gaat zorvuldig met spullen om!
Goed werkende receiver in een een christelijke - rookvrij kamer!
Da's uiteraard geen alternatief, klinkt als een oude taart die teveel in de kerk zit en het te hoog in de bol heeft :+

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaFleche
Dank u allen voor de info en tips.
Ik heb al een reactie van Elst: ze gaan maandag kijken of ze nog een 'donor' hebben liggen en ook kijken wat dat gaat kosten.

Als dat niet gaat dan vraag ik me af of ik er nog verder aan moet gaan klooien... mijn ervaring met andere dingen is dat het er vaak niet beter van wordt.

voorlopig kijk ik er maar even niet naar..... wellicht als ik ergens de komende jaren overstap op een oled 4k tv dat ik dan ook gelijk -na een paar keer slikken- een 4k receiver (waarschijnlijk ook Denon) er tegenaan plak.
De 4311 is immers 'alleen' maar HD... wellicht ook niet meer zo'n dure :-)
Pagina: 1