Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
...
Ik woon in een appartementencomplex met 4 woningen.
Elke woning natuurlijk zijn eigen intercom.
Type SSSTTTT SIEDLE met 3 knoppen.
Deuropenen
Verlichting
Bel uit of aanzetten.

Graag wil ik ENKEL de knop "Deuropenen" schakelen met een kaku. Die ik uiteindelijk bedien via homewizard.

De insteek is dat ik op afstand de deur kan openen.

Het gaat mij niet om met elkaar te communiceren.

Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Homewizard systeem

...

Beste antwoord (via Verwijderd op 02-12-2016 18:41)

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-09 16:42
Als je een 1+n serie hebt dan kan je deur contact letterlijk overbruggen met een kaku welke echt een relais heeft. Heb zelf niet opgezocht of die bestaat.
Als je een bus variant hebt dan zit je schakel contact bij je b(v)ng (v is bij video variant)
Siedle heeft hele duidelijke systeemhandboeken met elke mogelijke configuratie laat zien.

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:32
Welkom op Tweakers :)

Wat vinden je buren ervan als jouw KaKu ineens blijft hangen en de hele nacht de deur ontgrendeld blijft?

[ Voor 10% gewijzigd door ThinkPad op 02-12-2016 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThinkPadd schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 16:55:
Welkom op Tweakers :)

Wat vinden je buren ervan als jouw KaKu ineens blijft hangen en de hele nacht de deur ontgrendeld blijft?
Dat gebeurt ook als de knop van de intercom om welke reden dan ook blijft "hangen". Daarnaast zijn er altijd van die pipoos die gewoon blind de deur openen als er gebeld wordt. Heb ik eens getest toen ik zelf nog in een appartement woonde: binnen 30 seconden doet er iemand open als je wat bellen indrukt.

Als er meer dan 8 volt op het Maak contact staat, zou je met een Fibaro relais kunnen werken, maar dat is zwave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Iemand ervaring of dit met een amu-500 van kaku... Die kan 3 of 5 seconden schakelen

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-09 16:42
Als je een 1+n serie hebt dan kan je deur contact letterlijk overbruggen met een kaku welke echt een relais heeft. Heb zelf niet opgezocht of die bestaat.
Als je een bus variant hebt dan zit je schakel contact bij je b(v)ng (v is bij video variant)
Siedle heeft hele duidelijke systeemhandboeken met elke mogelijke configuratie laat zien.

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal