Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Gekn1pt
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 29-01-2023
Dames & Gents:
Ik zoek een compacte fitness smart phone, zonder phone features te willen gebruiken
Een die voldoet aan de test waar ik toe uitnodig.

Used, Abused & spuuglelijk is goed genoeg, nog wel solide, het ding zal vallen en ik zal erover kwijlen
EUR50,-.

Doel: anoniem fitnessen en gegevens naar onveilige publieke database te sturen via speciale netwerk feature (uitnodiging die ene feature op jullie compacte Phones voor mij te TESTEN)
Moet alleen een fitness app draaien, telefoneren hoeft niet, draadloze comms uit den boze of onmogelijk, GPS wel leuk maar niet verplicht. Moet Bluetooth4smart voor Fitness gadget hebben, Groter gelijk aan (Windows 8, iOS7, Android 4.4) om APP te kunnen draaien.

Gedachten gaan uit naar MICROSOFT: Lumia 532 quadcore Maart 2015, ANDROID: Galaxy s4 mini of s5 mini, Galaxy J serie, overkill: BlackBerry DTEK50 (=android6) , Apple iPhone 4S
LUMIA en Samsung machines meest waarschijnlijk om feature te kunnen ondersteunen, omdat Samsung het vroeger wel deed met windows mobile machines.

Tech Specs van PHONES bieden geen soelaas, het moet getest worden voor elke PHONE. ?
Wie test voor mij of compacte Bluetooth4Smart smart phones Groter gelijk aan (Windows 8, iOS7, Android 4.4) de volgende netwerk feature NOG STEEDS ondersteunen? Schakel draadloze comms zoveel mogelijk uit, voorkom WiFi internet access met je Phone eventjes, plug USB data kabel in PHONE & PC. Zorg dat PC internet verbinding heeft. TEST of je op je PHONE het internet kunt bereiken via de internetverbinding die je PC al heeft. Dit is mogelijk op mijn stokoude Omnia i900 Windows Mobile 6.5. Als dat lukt, test dan in stap 2 of je met je PHONE een machine-specifieke APP store kunt bereiken zonder dat de verbinding geweigerd word omdat de APP store misschien denkt dat je met een PC inlogd in plaats van een PHONE. De transparantie is afhankelijk van de utility op je PC die deze sharing moet faciliteren, Oudere Windows Mobile Utility kan dat, in Windows 10 is een mobile centre geintegreerd geloof ik. SUCCES met testen, ik hoor graag jullie bevindingen tot ik een interessante HIT heb. .

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:46

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Welkom op tweakers.

Je huidige openingspost is onleesbaar door het overmatig gebruik van bold en onderstreepingen. Verder heb je het in het begin van je post over een Fitness telefoon, daarna over Bluetooth4smart en heb je het later over internet verbinding maken via je laptop. Wat heeft dit met elkaar te maken?

Pas dus even je openingspost aan, verwijderd alle overbodige opmaak en zet er even duidelijk neer wat je bedoeld.

Om in te gaan op je vraag over de internet verbinding. Voor zover ik weet is dit met de huidige smartphones niet mogelijk. Een Android telefoon zou je nog kunnen rooten, waardoor dit eventueel wel kan werken, maar dat weet ik niet zeker.

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-11 12:57
*knip*. Hier hebben we de V&A voor.

[ Voor 65% gewijzigd door rens-br op 02-12-2016 13:52 ]

• Gekn1pt
"Hoe meer informatie, hoe beter we kunnen helpen" of zoiets, Ik heb gewoon grotendeels jullie sjabloon gevolgd en er een stuk of drie keer BOLD aan toegevoegd, zie probleem niet. "VOOR ZOVER IK WEET" is dus niet goed genoeg, exceptioneel veel mensen blijken veel minder te weten dan ze denken, daarom nodig ik iedereen met een compacte betaalbare smart phone uit die minstens BT4smart & => Win8/iOS7/Android4.4 ondersteund uit tot het testen van die netwerk-faciliteit met hun PC.
Een SAMSUNG techneut claimt telefonisch dan hun android machines het wel kunnen, heeft dit zelf nooit getest en kan geen "Written Proof" in hun support papers vinden, tot die tijd koop ik dus geen Android Samsung, eerst de bewijsjes a.u.b. Het zou leuk zijn als mede-tweakers in het bezit van dergelijke telefoons hun bevindingen van zo'n kort testje kenbaar maakte in deze discussie erover.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Als fitness telefoon die kapot kan gaan kun je gewoon een oude telefoon gebruiken. Niet zo erg als hij valt en een kleiner scherm kan dan een voordeel zijn.

Je anoniem verhaal daar snap ik helemaal niks vanaf daar ben ik het kwijt wat je zoekt. Het lijkt net of je zelf je eigen post aan het beantwoorden bent maar tegelijkertijd ben je een publiek aan het toespreken. Zoek je nou een telefoon of zoek je testers voor je app?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Gekn1pt
Ik zoek testers van hun eigen telefoon die voldoet aan de specificaties die ik voor mijn app voor zo'n gezochte PHONE heb, als het netwerken op die manier bij hun lukt, pas DAN raak ik geinteresseerd. De netwerk methode die ik zoek is een deal breaker. Verder had de lezer al begrepen de test niet te hoeven uitvoeren indien hun phone NIET algemeen compact/betaalbaar is, of NIET voldoet aan BT4smart, (Win8/iOS7/Android4.4) of hoger.

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 00:05
Ik zal een poging doen je verhaal te vertalen naar algemeen leesbaar nederlands.

Je zoekt mensen die met hun eigen smartphone jouw app (via sideloading?) gaan testen. De telefoon moet voldoen aan:
- Minimaal Windows 8, iOS7, Android 4.4
- Support voor BT4smart

Ondersteuning voor bluetooth 4 snap ik nog maar wat is de smart toevoeging? Overigens zal ik ammenooitniet een app gaan sideloaden van een vreemd persoon.

Daarnaast snap ik niet helemaal (als mijn verhaal hierboven klopt) wat je post hier in het aankoopadvies forum doet.

• Gekn1pt
Industrie gebruikt ook aanduiding 'smart' voor BlueTooth 4.
Goed lezen valt niet mee, veel smart phone users zullen op een zeker moment naar een APP store gaan die een Phone specifieke sectie heeft, de afdeling Adroid APPs, de adeling Samsung Galaxy S-weetikveel APPS... enzovoorts, probeer je met een ander model op zo'n store binnen te komen, dan wordt je vaak geweigerd omdat of je OS-identificatie string niet overenkomt, of dat je Phone andere gheime code naar zo'n site stuurt. Ik heb zelf geen apps, ik vraag je dus ook helemaal niet van een onbekende onbetrouwbare vriend van hol-leder, heikneuterneken, of andere terrorist te downloaden. Lezen a.u.b. Indien iemand mij een HIT stuurt op het testen in twee delen van die ene netwerk feature, dan geeft hij mij daarmee automatisch een aankoop-advies, waarna ik met die info naar ander fora zal gaan om het te verifieren, slim he?!

• dataindataout
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-02 09:38
Goed lezen valt inderdaad niet mee.

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Dus je zoekt een goedkope telefoon met een recent OS en BT4 waar een bepaalde app op draait die je verder niet specificeert.

Welke app?

/▌

• Verona27
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15-11 13:14
Wow, dat is echt het meest wazige topic sinds lang. Volgens mij wil hij testen of mensen in een app store van een ander mobiel OS kunnen komen via een computer?

• Maaark
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-11 20:00
Gekn1pt schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 14:25:
Goed lezen valt niet mee, veel smart phone users zullen op een zeker moment naar een APP store gaan die een Phone specifieke sectie heeft, de afdeling Adroid APPs, de adeling Samsung Galaxy S-weetikveel APPS... enzovoorts, probeer je met een ander model op zo'n store binnen te komen, dan wordt je vaak geweigerd omdat of je OS-identificatie string niet overenkomt, of dat je Phone andere gheime code naar zo'n site stuurt. Ik heb zelf geen apps, ik vraag je dus ook helemaal niet van een onbekende onbetrouwbare vriend van hol-leder, heikneuterneken, of andere terrorist te downloaden. Lezen a.u.b. Indien iemand mij een HIT stuurt op het testen in twee delen van die ene netwerk feature, dan geeft hij mij daarmee automatisch een aankoop-advies, waarna ik met die info naar ander fora zal gaan om het te verifieren, slim he?!
Mega slim, maar misschien kun je beter naar school gaan ipv fitness? Je berichten zijn echt mega slecht..

• Gekn1pt
APP naam niet relevant, de specificaties ervan vereisen voor de PHONE minimaal Win8/iOS7/Android4.
Voor de GAGDET heb ik een BT4smart verbinding met diezelfde Phone nodig.

Ik heb feitelijk geen phone nodig, wel een compact draagbaar scherm die mijn commerciele fitness APP kan draaien, maar die maakt de industrie niet, (ik bel nooit, heb geen vrienden, ook doe ik geen mobiel internet, ik n plaats van wappen, swipen, swippen of swoppen doe ik liever fitness \ workouts), I want Hard Wired internet op mijn mobiel, dat kon vroeger, maar ? kan het nu nog steeds met nieuwere compacte betaalbare smart phones met minimaal bovengenoemde specs? , test u dat voor mij alstublieft.!

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Kan je niet een teelfoon of tablet met USH bost functionaliteit nemen, en die via een USB-Ethernet adapter aan je netwerk hangen?

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Of een Android TV device.

/▌

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-11 13:01
Zeg nou eens in 5 woorden wat je wilt dat getest wordt. Je wil een fitness-app draaien? Voor die app heb je internet nodig en dat wil je bedraad? En je wil dat iemand test of dat met zijn telefoon kan??

En die hoofdletters zijn ook niet erg handig voor het lezen (HIT, is dat een afkorting?)...

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 00:05
offtopic:
ik zal jou is een HIT geven :+

Maar serieus, structureer je tekst eens. Geef duidelijk aan wat je nou precies wilt en dan zullen mensen je best willen helpen. Wat je aan het doen ben is misschien wel slim. Maar je kunt niet overbrengen aan ons wat je aan het doen bent. Dus schiet je niet zo veel op.

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:11
Wow, dit topic gaat op voor het meest entertaining topic van het jaar!
TS heeft teveel snaken gerookt zo te merken.

Bookmarked!

• Gekn1pt
SimSaLaBim, poef!:
- Ik gebruik mijn phone niet om anderen mee lastig te vallen en knip alle draadloze antennes eruit behalve
BlueTooth, in dat kader:
- Heb jij een zeer betaalbare compacte moderne smart phone waarmee jij jezelf wel ziet fintessen?
- Kan die phone van jou (Win8/iOS7/Android4.4) + BlueTooth4Smart?

Dan stel ik het op prijs dat je probeert om op jouw phone het internet te bereiken via een PC die verbonden is met het internet. Om die test betrouwbaarder te maken schakel je op jouw phone alle draadloze communicatie even uit.
Is het gelukt om via een USB datakabel het internet op te komen in algemene zin, probeer dan als onderdeel twee een Phone specifieke site te bereiken, meestal een APP store.

Als dat lukt, dan heeft u een HIT en hoor ik graag met welk model Phone dat bij u gelukt is.
Als dat niet blijkt te werken dan komt de identificatie string van jouw phone niet goed uit op huw website en gooit je PC ertussen in die zin roet in het eten, de test is nu gefaald, geen HIT. U hoeft mij dan niet te informeren tenzij dit forum in kaart wil brengen wat alle test uitslagen zijn.

Achtergrond:
Niet veel mensen zijn geinteresseerd in bedraad internet op hun mobiel, zoals ik boven schreef zegt samsung dat ze het wel kunnen, maar dit niet kunnen bewijzen, want hun documentalisten nemen het niet eens op. Vanuit de provider markt zal er een PUSH zijn deze netwerkvorm, die ik per in aanmerking komende telefoon (eentje die U misschien al bezit) getest wil zien, te blokkeren omdat dat principieel minder centjes genereert op mobiele netwerken.

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-11 16:16
Dus heel simpel,
1) zoek in de PW naar een (android)telefoon met BT4S en ondersteuning voor USB host zodat je een usb => ethernet converter kan gebruiken
2) ???
3) Profit!

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• steyn1001
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11-11 22:56
Ik snap hier echt geen bal van...

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:29

Roozzz

Plus ultra

Verdomd, een post die daadwerkelijk meer vragen beantwoord dan oproept :|

Maar ik vraag me nog steeds af wat je hier nu eigenlijk mee van plan bent. Het doel anoniem fitnessen en gegevens naar onveilige publieke database te sturen via speciale netwerk feature, klinkt een beetje onzinnig als je dit vervolgens niet kan inzien. (Of mag er dan ineens wel iets te herleiden zijn?).
Als je zo op je privacy zit, dan zou ik überhaupt geen gebruik van dit soort diensten maken. Al eens gedacht aan een notitieblok (evt gekoppeld met een spreadsheet)? :P

If you can see, look. If you can look, observe

• S1W
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-10 11:17

S1W

Volgens mij probeer je deze hypothese te toetsen:

"op mobiele telefoons kan je niet bedraad internetten (omdat providers dan geen geld verdienen)"

Klopt dat? Anders snap ik er ook geen bal van...
Overigens is een mobiele telefoon vrij ongeschikt om bedraad mee te nemen.

[ Voor 17% gewijzigd door S1W op 02-12-2016 15:37 ]

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-11 16:16
S1W schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 15:35:

"op mobiele telefoons kan je niet bedraad internetten (omdat providers dan geen geld verdienen)"

Maar die hypothese is al standaard ontkracht doordat een mobieletelefoon doorgaans wel WIFI ondersteund, en dus uiteindelijk wel via je eigen bedrade internetverbinding internet.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-11 13:01
En dan blijf je er gewoon een wollig verhaal van maken. 8)7
Gekn1pt schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 15:24:
SimSaLaBim, poef!:
- Ik gebruik mijn phone niet om anderen mee lastig te vallen en knip alle draadloze antennes eruit behalve
BlueTooth, in dat kader:
"Ik zoek een telefoon met bluetooth..."
- Heb jij een zeer betaalbare compacte moderne smart phone waarmee jij jezelf wel ziet fintessen?
- Kan die phone van jou (Win8/iOS7/Android4.4) + BlueTooth4Smart?
"...en Windows 8, iOS7 of Android 4.4."
Dan stel ik het op prijs dat je probeert om op jouw phone het internet te bereiken via een PC die verbonden is met het internet. Om die test betrouwbaarder te maken schakel je op jouw phone alle draadloze communicatie even uit.
Is het gelukt om via een USB datakabel het internet op te komen in algemene zin,
"Is het mogelijk om met een dergelijke telefoon verbinding te maken met internet met tussenkomst van een PC via USB?"
probeer dan als onderdeel twee een Phone specifieke site te bereiken, meestal een APP store.

Als dat lukt, dan heeft u een HIT en hoor ik graag met welk model Phone dat bij u gelukt is.
Als dat niet blijkt te werken dan komt de identificatie string van jouw phone niet goed uit op huw website en gooit je PC ertussen in die zin roet in het eten, de test is nu gefaald, geen HIT. U hoeft mij dan niet te informeren tenzij dit forum in kaart wil brengen wat alle test uitslagen zijn.
"Kan iemand testen of je op die manier ook terecht kunt in de app-store? En alvast bedankt daarvoor!"
Achtergrond:
Niet veel mensen zijn geinteresseerd in bedraad internet op hun mobiel, zoals ik boven schreef zegt samsung dat ze het wel kunnen, maar dit niet kunnen bewijzen, want hun documentalisten nemen het niet eens op. Vanuit de provider markt zal er een PUSH zijn deze netwerkvorm, die ik per in aanmerking komende telefoon (eentje die U misschien al bezit) getest wil zien, te blokkeren omdat dat principieel minder centjes genereert op mobiele netwerken.
"Blah blah blah..."

• TommyboyNL
  • Niet online
http://www.banggood.com/W...work-Adapter-p-65528.html samen met een android device (tablet, telefoon, whatever) dat USB host doet, en klaar is gekke henkie.

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

S1W schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 15:35:

Ja, maar Wifi is draadloos en...
Gekn1pt schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 15:24:
SimSaLaBim, poef!:
BlueTooth, in dat kader:[...]
Klinkt als een persoon die bang is voor straling.

Last.fm | Code Talks

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Zoek je zoiets TS ?

Afbeeldingslocatie: https://pixel.nymag.com/imgs/daily/intelligencer/2013/07/27/28_sfad7.w529.h352.2x.jpg

Try SCE to Aux

• Gekn1pt
Imnoa,
"Sharp Teeth" knagen dwars door die folie heen joh, hebbie niks aan. Maar bewijs eens dat dat ding met en USB data kabel aan een PC het internet op kan, daar maak je mij veel blijer mee.

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Gekn1pt schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 16:13:
Imnoa,
"Sharp Teeth" knagen dwars door die folie heen joh, hebbie niks aan. Maar bewijs eens dat dat ding met en USB data kabel aan een PC het internet op kan, daar maak je mij veel blijer mee.
http://www.howtogeek.com/...one-or-tablet-to-your-pc/
http://www.howtogeek.com/...rnet-connection-over-usb/
http://android-reverse-tethering.en.lo4d.com/

"Reverse Tethering" zijn je zoekwoorden

Ik snap trouwens verder de ballen van wat je precies wilt dus kan (en wil) ik ook niks testen.

Misschien zijn er wel mensen hier die het wel snappen en willen testen, ik hoor daar niet bij want ik heb weekend, SimSaLaBim, poef!

[ Voor 31% gewijzigd door ImNotnoa op 02-12-2016 16:24 ]

Try SCE to Aux

• TommyboyNL
  • Niet online
Gekn1pt schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 16:13:
Imnoa,
Je leest wel heel selectief... Wat is er mis met een USB NIC of WiFi?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik ga hier een slotje op doen. De reden is dat ik geen flauw idee heb waar dit topic over gaat, waar het heen gaat, en wat je nu eigenlijk wil.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.