Ik zoek een?
Wearable.
Wat is je budget?
Tot rond de €100.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om
- Dit wearable moet zeker en vast als stappenteller kunnen dienen.
Extra features zoals calorietelling en heart rate sensor zijn niet noodzakelijk maar mogen gerust.
- De wearable hoeft niet persé om de pols te worden gedragen. Een clip-systeem of iets om in je broekzak te steken is ook goed.
- De voornaamste reden dat ik advies vraag:
Het is om aan een ouder iemand te geven die geen toegang heeft tot een smartphone, tablet of PC.
Initiële set-up via een smartphone is wel nog toegestaan, maar daarna zou de wearable niet meer met een smartphone/tablet/PC worden gekoppeld.
Ik weet niet of dit scenario een probleem vormt bij sommige wearables en bijgevolg dit topic...
- Ook de interface en het gebruik moet eenvoudig zijn.
- Een lange batterijduur is ook een belangrijk pluspunt. Idealiter kan het 1 week of meer op 1 acculading meegaan.
Wat heb je zelf al gevonden?
Geen voorkeur op gebied van merk.
Mogelijkheden dat ik al zag:
- Xiaomi Mi Band 2
- Fitbit Zip (deze heeft zeer lange accu btw)
Welke vragen heb je hier nog over?
Graag advies en nog mogelijke producten, als die er zijn.
Wearable.
Wat is je budget?
Tot rond de €100.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om
- Dit wearable moet zeker en vast als stappenteller kunnen dienen.
Extra features zoals calorietelling en heart rate sensor zijn niet noodzakelijk maar mogen gerust.
- De wearable hoeft niet persé om de pols te worden gedragen. Een clip-systeem of iets om in je broekzak te steken is ook goed.
- De voornaamste reden dat ik advies vraag:
Het is om aan een ouder iemand te geven die geen toegang heeft tot een smartphone, tablet of PC.
Initiële set-up via een smartphone is wel nog toegestaan, maar daarna zou de wearable niet meer met een smartphone/tablet/PC worden gekoppeld.
Ik weet niet of dit scenario een probleem vormt bij sommige wearables en bijgevolg dit topic...
- Ook de interface en het gebruik moet eenvoudig zijn.
- Een lange batterijduur is ook een belangrijk pluspunt. Idealiter kan het 1 week of meer op 1 acculading meegaan.
Wat heb je zelf al gevonden?
Geen voorkeur op gebied van merk.
Mogelijkheden dat ik al zag:
- Xiaomi Mi Band 2
- Fitbit Zip (deze heeft zeer lange accu btw)
Welke vragen heb je hier nog over?
Graag advies en nog mogelijke producten, als die er zijn.