mrfu schreef op maandag 5 december 2016 @ 15:36:
In eerste instantie vlotte communicatie omdat ik op al mijn berichten reageer binnen een minuut.
Dit was in zijn geval ook, eerder heb ik nog nooit zaken met deze persoon gedaan.
Gezien hij niet meer reageerde en ik via de mail een reactie kreeg, ben ik via de email verder gegaan.
Je zegt in je eerste alinea dat je nooit zaken met de beste man hebt gedaan, terwijl je in de tweede juist de suggestie opwekt dat wel te hebben gedaan.
Nee, dat moet je ook niet zeggen, maar zoals ik al eerder aangaf, kan je wel iemand op de hoogte stellen dat je een ander bod hebt ontvangen en je deze meer dan redelijk lijkt. Dat is gewoon coulance.
Daarnaast, nogmaals: Heb je hem op dit topic gewezen? Want ik zie vooral je eigen gedrag verdedigen en jouw kant van het verhaal, maar niet de zijne. Aangezien je al veel vaker dergelijke topics hebt geopend, lijkt het mij onlogisch als je dat hebt nagelaten

mrfu schreef op woensdag 7 december 2016 @ 09:21:
* mrfu vraagt zich nog steeds af waarom niemand begint over het feit dat er feedback wordt geplaatst wanneer er geen deal is gemaakt, als iedereen zich toch al zo gaat bemoeien en bekommeren over de details...
Je lost het in ieder geval niet op om dan bij wijze van ''wraak'' ook een negatieve feedback te plaatsen.
Als ik al minstens 10 keer in dit sub-forum topics had geopend, zou ik in ieder geval geleerd hebben om niet uit retaliatie negatieve feedback achter te laten. Ik zou een topic hebben geopend (Dat is gebeurd) en de tegenpartij op dit topic hebben gewezen (Ik zie hier nog geen indicatie van)
Wat dacht je van het
uberhaupt niet doen?
Stap 1: Via DM netjes vragen waarom er feedback is achtergelaten waar jij je niet in kan vinden.
Stap 2: Bij geen reactie, herinnering sturen.
Stap 3: Alsnog geen reactie? Dan een topic in V&A feedback openen.
Stap 4: Tegenpartij via DM/e-mail wijzen op het bestaan van het topic en uitnodigen om zijn kant van het verhaal te belichten.
Voor de rest
niets (Zover ik weet dan). Geen wraak-feedback achter laten, niet kleineren in je feedback topic (meneertje), gewoon afwachten tot een reactie of wanneer een moderator beschikbaar is om dit aan een onderzoek te werpen.
Eventueel zou je na ong 3-4 dagen (Mods hebben immers ook maar beperkte capaciteit) een mod via DM op de hoogte kunnen stellen van dit topic.