Niewe HDD geinstalleerd: Seagate 40Gb 5400t. Oude schijf is een IBM 13.6Gb 7200t. Bios Phoenix 4 r6 herkent de schijven, dvd en cdrw (resp als PM, PS, SM en SS) correct (size enz.) maar stopt met booten net voordat de text van de bootflop getoond dient te wordenc

Tests gedaan:
1. starten met andere disc: melding is geen bootflop. Dus de flop doet wat ie doen moet
2. gestart met linux bootflop: systeem loopt netjes door en vraagt om te gaan installen
3. flop gebruikt in deze machine en geherstart: netjes naar prompt gekomen.
PM is dus leeg, PS is de oude schijf welke Win Me bevat(te). Geherstart met iedere keer 1 schijf als PM maar probleem blijft hetzelfde.
Kabel gecontroleerd van flop: zit muurvast.
Iemand enig idee wat ik verkeerd doe? Want ik zie denk ik iets over het hoofd...
Op voorhand: bedankt voor de aandacht
W
Tests gedaan:
1. starten met andere disc: melding is geen bootflop. Dus de flop doet wat ie doen moet
2. gestart met linux bootflop: systeem loopt netjes door en vraagt om te gaan installen
3. flop gebruikt in deze machine en geherstart: netjes naar prompt gekomen.
PM is dus leeg, PS is de oude schijf welke Win Me bevat(te). Geherstart met iedere keer 1 schijf als PM maar probleem blijft hetzelfde.
Kabel gecontroleerd van flop: zit muurvast.
Iemand enig idee wat ik verkeerd doe? Want ik zie denk ik iets over het hoofd...
Op voorhand: bedankt voor de aandacht
W