Hallo!
Ik heb een tijdje gespaard en nu is het tijd om een nieuwe laptop te kopen. Ik wil hem graag gebruiken om te gamen en voor de studie.
Wat ga je met je laptop doen?
Ik studeer. Dus veel teksbewerking. Maar ik zal hem vooral gebruiken om te gamen. Ik hoef niet de nieuwste triple A shooters op ultra te spelen. Maar games zoals World of Warcraft legion zou ik wel vrij soepel willen kunnen draaien. Ook staat fallout 4 nog op mijn verlanglijstje om te spelen dus als ik deze kan spelen op de laptop zou dat heel fijn zijn.
Ik wil eigenlijk de meeste game prestatie uit mijn budget halen.
Wat is je budget?
Tussen 900 en 1100 euro. (iets meer is te overzien)
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
De laptop zal mee gaan naar college maar meestal zijn hier voldoende stopcontacten. Plus ik woon 5 min van de uni af.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Kwa merken heb ik de afgelopen 5 jaar een Asus gehad die het prima heeft gedaan. Maar ik sta open voor andere merken. Echter hoor ik wel mindere dingen over Acer dus die liever niet.
Ik heb zelf al een beetje rond zitten kijken. En het deze gevonden:
pricewatch: Lenovo IdeaPad Y700-15ISK 80NV010NMH
Lekker veel opslag met een SSD.
pricewatch: Asus ROG Strix GL553VW-FY079T
Zachter prijsje. Met dezelfde videokaart en cpu, alleen geen ssd en minder geheugen. Wel een lelijk design.
pricewatch: MSI GL62 6QF-635NL
Bijna identiek aan de vorig. Alleen een ander soort geheugen.
Iemand advies of alternatieven?
Alvast bedankt!
Ik heb een tijdje gespaard en nu is het tijd om een nieuwe laptop te kopen. Ik wil hem graag gebruiken om te gamen en voor de studie.
Wat ga je met je laptop doen?
Ik studeer. Dus veel teksbewerking. Maar ik zal hem vooral gebruiken om te gamen. Ik hoef niet de nieuwste triple A shooters op ultra te spelen. Maar games zoals World of Warcraft legion zou ik wel vrij soepel willen kunnen draaien. Ook staat fallout 4 nog op mijn verlanglijstje om te spelen dus als ik deze kan spelen op de laptop zou dat heel fijn zijn.
Ik wil eigenlijk de meeste game prestatie uit mijn budget halen.
Wat is je budget?
Tussen 900 en 1100 euro. (iets meer is te overzien)
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
De laptop zal mee gaan naar college maar meestal zijn hier voldoende stopcontacten. Plus ik woon 5 min van de uni af.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Kwa merken heb ik de afgelopen 5 jaar een Asus gehad die het prima heeft gedaan. Maar ik sta open voor andere merken. Echter hoor ik wel mindere dingen over Acer dus die liever niet.
Ik heb zelf al een beetje rond zitten kijken. En het deze gevonden:
pricewatch: Lenovo IdeaPad Y700-15ISK 80NV010NMH
Lekker veel opslag met een SSD.
pricewatch: Asus ROG Strix GL553VW-FY079T
Zachter prijsje. Met dezelfde videokaart en cpu, alleen geen ssd en minder geheugen. Wel een lelijk design.
pricewatch: MSI GL62 6QF-635NL
Bijna identiek aan de vorig. Alleen een ander soort geheugen.
Iemand advies of alternatieven?
Alvast bedankt!