Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Arche:
JA!! Geeft het aan mij!
Geef het aan mij HARD!
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
oh wacht, die zul je wel niet hebben
This too shall pass
nee wonder als je die kunt krijgenOp zaterdag 30 juni 2001 22:53 schreef sharkyOnline het volgende:
haha staat er een 21+ rating op de doos
oh wacht, die zul je wel niet hebben
En JA ik heb het wel naar mn zin hiermee is steeds dikke lol van die hartstikke maffe dingen die ze zeggen en doen.
ik zal straks nog wel ff wat ROFL shots doen.
/stukje uit de storyline >:)/
Btw die gasten bovenaan de tafel zijn echt ladderzat
/stukje uit de storyline >:)/
de ochtend hierna is ook lol is er ineens zo'n BOSS enemy hebben ze geen zin vanwege een flinke hangover
Diegene die deze patch heeft gemaakt, is die misschien ook aan een Bahamut Lagoon patch aan het werk?!?! Dat lijkt me echt geweldig!Op zaterdag 30 juni 2001 21:17 schreef kRiTz_C het volgende:
echt machtig leuk er zitten veel meer van dit soort stukjes in omdat degene die hier de translation patch (japans->engels) voor heeft gemaakt blijkbaar goed gevoel voor humor heeft
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
dejap.zsnes.comOp zondag 01 juli 2001 00:34 schreef GolbeZeromus het volgende:
[..]
Diegene die deze patch heeft gemaakt, is die misschien ook aan een Bahamut Lagoon patch aan het werk?!?! Dat lijkt me echt geweldig!
Goden zijn het
"I sit in my room and imagine the future."
nope doet op het moment werk voor star ocean!!!Op zondag 01 juli 2001 00:34 schreef GolbeZeromus het volgende:
[..]
Diegene die deze patch heeft gemaakt, is die misschien ook aan een Bahamut Lagoon patch aan het werk?!?! Dat lijkt me echt geweldig!
inderdaad wat ik hier vertel state wel hetzelfde jaOp zondag 01 juli 2001 00:52 schreef Theeboon het volgende:
[..]
dejap.zsnes.com
Goden zijn het
Verwijderd
Waar blijven ze nou die ROFL shotsOp zaterdag 30 juni 2001 23:06 schreef kRiTz_C het volgende:
[..]
...ik zal straks nog wel ff wat ROFL shots doen....
geduld ik ben bezig met spelen (had vaker moeten savenOp zondag 01 juli 2001 00:55 schreef The Fantazm het volgende:
[..]
Waar blijven ze nou die ROFL shots
tjw wat is dit for spel, het is niet voor kinderen volgens mij en een 16+ spel.Op zondag 01 juli 2001 05:33 schreef kRiTz_C het volgende:
oke ben vannacht nog ff aan het spelen geweest
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Steamin' MAD
[afbeelding]
[afbeelding]
maar ik vind deze screens mindel lol dan de eerste screen
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
Inderdaad JeanLuc, nog op een paar SNES translations wachten, dan gaan we er weer helemaal voor. Ondertussen met DQ6 bezig.Op zondag 01 juli 2001 00:58 schreef JeanLucPicard het volgende:
LOL Ben, emulator freak.
ik heb nog 2 manga roms van SNES met babes er opOp zondag 01 juli 2001 11:53 schreef Nephilin het volgende:
En ik maar denken dat Nintendo alleen kindvriendelijke huppelspelletjes toestond
Klinkt goedOp zondag 01 juli 2001 12:14 schreef Bass64 het volgende:
[..]
ik heb nog 2 manga roms van SNES met babes er op
Verwijderd
Van het internetOp dinsdag 03 juli 2001 21:18 schreef The Fantazm het volgende:
Zeker wel LOL, heb alleen nog 1 vraagje: Waar haal ik die ROM van Tales of Phantasia?
ah please nee .. ik heb geen zin om weer stapels met romrequests te krijgen.. sorry lui maar ik vond het ook allemaal in een klein kwartiertje, en ik zeg altijd maar als ik het kan, kan iedereen hetOp dinsdag 03 juli 2001 21:50 schreef DMaarten het volgende:
[..]
Van het internetOf via dat mooie groene bloemetje
als ik kabel had fijn maar ik ben nu nog fused met een isdn lijntje (storten voor een 3mbit verbinding kan op giro 234 onder vermelding van; zet kritzie aan het leechen
hint jongens! -> een vrijwilligerOp dinsdag 03 juli 2001 23:40 schreef DMaarten het volgende:
Ik had het ook niet over JOUW bloemetje, ik heb er ook eentje
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes