Goeiedag aller eerst, ik ben op zoek naar en nieuwe game pc van ongeveer 800 euro, geliefd niet daar boven. ik wil hem graag gaan gebruiken voor algemeen gebruik ( schoolwerk, word en internet gebruikt).
ook speel ik graag een spelletje, zoals H1z1 King of the kill, League of legends, Cs go, en misschien in de toekomst andere spellen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil er graag mee gaan gamen, ik wil gebruik gaan maken van windows 10.
Wat mag het systeem gaan kosten?
mijn absolute maxinumprijs is 800 euro, dat is exclusief verzendkosten, assemblage wil ik graag zelf gaan doen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik heb zelf nog geen componenten voor mijn nieuwe pc.
ik ga mijn beeldscherm weer gebruiken, toetsenbord, muis,
de gehele kast met toebehoren zou ik graag nieuw willen kopen,
ik heb geen voorkeur aan merken als het maar goed werkt met elkaar en het gene er uit haalt wat ik wil.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik wil graag 1 videokaart gaan gebruiken, en voor in de toekomst misschien 2 als ik meerdere schermen wil gaan gebruiken,
ik wil wel graag en SSD erin hebben,
graag wil ik ook 16gb ram
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ik heb zelf rond gekeken op het internet maar er is zoveel keuze dat ik er zelf niet uit kom wat goed is bij elkaar,
maar ik sta open voor alle merken en alle adviesen hierin!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
ik zou wel graag een normale kast willen hebben met en groot moederbord voor eventueel over aantal jaar upgrade-kit, verder geen wensen.
ik zou graag 16gb ram willen hebben in mijn pc.
Ga je overklokken?
Ik ga niet overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag advies willen met de aanschaf voor nieuwe game pc voor rond de 800 euro, ook zou ik graag willen weten wat ik het beste kan doen 8gb of 16gb ram, ik heb momenteel 8gb ram en ik zou wel graag hogerop willen hiermee.
ik hoor het graag van jullie!
dankjewel!
groetjes
Rommert
dit lijstje heb ik zelf gemaakt met wat ik ongeveer wil hebben,
ook speel ik graag een spelletje, zoals H1z1 King of the kill, League of legends, Cs go, en misschien in de toekomst andere spellen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil er graag mee gaan gamen, ik wil gebruik gaan maken van windows 10.
Wat mag het systeem gaan kosten?
mijn absolute maxinumprijs is 800 euro, dat is exclusief verzendkosten, assemblage wil ik graag zelf gaan doen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik heb zelf nog geen componenten voor mijn nieuwe pc.
ik ga mijn beeldscherm weer gebruiken, toetsenbord, muis,
de gehele kast met toebehoren zou ik graag nieuw willen kopen,
ik heb geen voorkeur aan merken als het maar goed werkt met elkaar en het gene er uit haalt wat ik wil.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik wil graag 1 videokaart gaan gebruiken, en voor in de toekomst misschien 2 als ik meerdere schermen wil gaan gebruiken,
ik wil wel graag en SSD erin hebben,
graag wil ik ook 16gb ram
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ik heb zelf rond gekeken op het internet maar er is zoveel keuze dat ik er zelf niet uit kom wat goed is bij elkaar,
maar ik sta open voor alle merken en alle adviesen hierin!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
ik zou wel graag een normale kast willen hebben met en groot moederbord voor eventueel over aantal jaar upgrade-kit, verder geen wensen.
ik zou graag 16gb ram willen hebben in mijn pc.
Ga je overklokken?
Ik ga niet overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag advies willen met de aanschaf voor nieuwe game pc voor rond de 800 euro, ook zou ik graag willen weten wat ik het beste kan doen 8gb of 16gb ram, ik heb momenteel 8gb ram en ik zou wel graag hogerop willen hiermee.
ik hoor het graag van jullie!
dankjewel!
groetjes
Rommert
dit lijstje heb ik zelf gemaakt met wat ik ongeveer wil hebben,
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 187,90 | € 187,90 |
1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 87,50 | € 87,50 |
1 | Gigabyte Radeon RX 480 G1 Gaming 8G | € 281,- | € 281,- |
1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 49,95 | € 49,95 |
1 | Sharkoon VG5-W Groen | € 39,49 | € 39,49 |
1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 29,04 | € 29,04 |