Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Doe dan maar op de bankrekening van mijn vrouw ;-)(behalve je eigen bankrekening).
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
[ Voor 22% gewijzigd door Ernemmer op 01-12-2016 22:57 ]
D-dark schreef op donderdag 1 december 2016 @ 21:13:
Hypotheek is 25 * 12 = 600 euro op jaarbasis, ongeveer 8 jaar dus voordat je dat eruit hept
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
[ Voor 3% gewijzigd door Rukapul op 01-12-2016 22:02 ]
Uhm 25x12 is geen 600 euro. Daarnaast is dat de winst...dus snap niet waarom je iets er weer uit wilt hebben. Ik zou lekker aflossen levert je per jaar 300 euro op...dat is meer dan een spaarrekening.D-dark schreef op donderdag 1 december 2016 @ 21:13:
Hypotheek is 25 * 12 = 600 euro op jaarbasis, ongeveer 8 jaar dus voordat je dat eruit hebt.
Voor Isolatie moet je uitrekenen wat je nu op jaarbasis aan kosten voor stoken hebt. Dat moet je weer terugrekenen naar mogelijke besparing en hoelang je nog in het huis wil blijven wonen.
Zonnepanelen idem. Je niet rijk rekenen en bekijken hoelang je nog in het huis wil blijven wonen en wat voor opbrengst je kan verwachten.
3 totaal verschillende berekeningen
Als ik me niet vergis is de risicoklasse al nul gezien de NHG.We Are Borg schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 08:03:
Heb je bij het berekenen van het aflossen ook gekeken of je in een lagere risicoklasse terecht komt en dat effect meegenomen in je maandelijkse besparing?
Je hebt het er gelijk 'uit', want je lost simpelweg je schuld deels af. Die 25 euro klinkt als peanuts, maar je hebt wel 30 jaar lang (maximaal) 25 euro per maand minder kosten. Een hele goede optie dus, misschien wel de beste.D-dark schreef op donderdag 1 december 2016 @ 21:13:
Hypotheek is 25 * 12 = 600 euro op jaarbasis, ongeveer 8 jaar dus voordat je dat eruit hebt.
Haha bedankt voor de suggestie maar aan vakantie heb ik dit jaar geen gebrek gehad.Edgarz schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 16:57:
Twee weken strand en golf in Mauritius.
Prima investering in de geestelijke gezondheid.
Ná Scaoll. - Don’t Panic.
u can fool all people some time and fool some people alltime
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq