Na mijn grote verbazing werkte snel laden opeens niet meer wat ik heel naar vind. Ik dacht eerst dat de kabel de probleem was van het gedoe. Maar ik heb veel vrienden die ook een snel lader hebben en met hun telefoon wel snel kan laden. Maar mijn mobiel wilt opeens niet meer snel laden? Wat is nou de probleem waarom ik niet meer kan snel laden?
Vraag
Alle reacties
Het vinkje snel laden staat aan onder instellingen
Vinkje snel laden staat aan, wanneer ik mijn/andere laders gebruik gaat het vinkje meteen automatisch uit en kan ik het niet aan doen. Ik heb Samsung Kies 3 gedownload, maar wat nog raarder is. Wanneer ik mijn telefoon aansluit op me laptop dan krijg ik een melding van Windows, dat het usb-apparaat niet herkend word. En dat het een heeft verstoring veroorzaakt.
Misschien een bug? Vinkje uit, toestel herstarten, vinkje aan toestel herstarten. Überhaupt al geprobeerd te herstarten?
Heb ik net geprobeerd maar nee. Dat heeft ook niet geholpen.
Ik moet nog bij zeggen dat normaal het wel doet. Behalve dat ik dan 6 uur moet gaan wachten dat het 100% is.
Ik moet nog bij zeggen dat normaal het wel doet. Behalve dat ik dan 6 uur moet gaan wachten dat het 100% is.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2016 20:19 ]
Welkom op tweakers.
Op tweakers wordt wel een stuk meer eigen inzet verwacht bij het aanmaken van een topic, dan dat je nu getoond hebt. In het template wat je hebt verwijderd staan een aantal essentiële vragen:

Zou je dit nog even willen beantwoorden en willen toevoegen aan de OP.
Verder heb je al geprobeerd om de snelladen met de oplader van je vrienden?
Op tweakers wordt wel een stuk meer eigen inzet verwacht bij het aanmaken van een topic, dan dat je nu getoond hebt. In het template wat je hebt verwijderd staan een aantal essentiële vragen:

Zou je dit nog even willen beantwoorden en willen toevoegen aan de OP.
Verder heb je al geprobeerd om de snelladen met de oplader van je vrienden?
[ Voor 10% gewijzigd door rens-br op 02-12-2016 10:14 ]
Pagina: 1