Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiralawesome
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 15:32
Hoi tweakers,
Ik heb 2 Eminent camera's gekocht (EM6350). Deze wil ik aan mijn Synology Nas hangen.
Na de firmware geupdate te hebben, is het wachtwoord naar een standaard wachtwoord veranderd.
Omdat de camera's via internet benaderbaar (kunnen) zijn, heb ik er een lang wachtwoord voor in de plaats gezet.
Nu kom ik er alleen niet meer in. Ik denk dat dit wachtwoord te lang is. Het is 32 cijfers lang en ik ben er 100% zeker van dat ik de juiste copy/paste.
Weet iemand hoe ik dit wachtwoord nu kan resetten? Op de site schrijf Eminent dat andere type camera;s een fysieke reset knop hebben, maar het buiten model dat ik heb heeft dit niet...
Ik ben nu dus uitgesloten op een van de camera's. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-09 17:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Al geprobeerd om 31, 30, 29 etc tekens van je wachtwoord in te tikken?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Afbeeldingslocatie: http://downloads.eminent-online.com/EM6220reset.jpg

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

En anders contact opnemen met de servicedesk van Eminent: http://www.eminent-online.com/faq/index/faq
Uw Eminent-productcode (EM gevolgd door 4 getallen, deze kunt u meestal op de onderkant van het product vinden.)
Het door u gebruikte besturingssysteem (bijvoorbeeld: Windows Vista, Windows 7, Windows 8, MAC OSX).
Een duidelijke omschrijving van het probleem.

Nederland: 0900-EMINENT (0900-3646368, €1,00 per gesprek)*

[ Voor 63% gewijzigd door Outerspace op 01-12-2016 14:42 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Of anders via het menu 'System maintenance' de camera resetten (zoals vermeld in de handleiding):
6.5 System settings
This menu option provides the possibility to view the device information, change the
time settings and System maintenance. From the System maintenance menu you can
reboot the device, restore factory defaults, create a backup of the configuration,
restore the backup of your configuration or update the firmware

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:31
Vaak ligt de beperking op 15-16 tekens, je zou de 1e 15 en 16 tekens een keer in kunnen proberen te vullen om te kijken of je er dan wel in komt.

An sich zou ik het logisch vinden dat er geen reset knop open en bloot te zien is. Dan kan een onverlaat je camera resetten en alsnog inbreken. Misschien dat eminent anders een oplossing heeft of dat er ergens een knop verstopt zit onder een cover.
Han schreef op donderdag 1 december 2016 @ 14:43:
Of anders via het menu 'System maintenance' de camera resetten (zoals vermeld in de handleiding):
[...]
Hij komt niet in de webmanagement, dit was het probleem. Dus erg lastig :+ :9

[ Voor 33% gewijzigd door Suicyder op 01-12-2016 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiralawesome
Ja inderdaad, kwam ik in de webmanager, kan ik alles resetten. Dit lukt niet.
Momenteel ben ik niet in de gelegenheid om het te proberen, maar ik zal vanavond kijken of 15/16 karakters werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Heb je al verschillende browsers geprobeerd om jouw device mee te benaderen? :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ACT Connectivity Solution
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-09 12:06
Hallo admiralawesome,
Heb je het wachtwoord via de WebGUI ingesteld? Anders graag even een mailtje sturen naar webcare@eminent-online.com

Groeten,
Eminent

https://www.act-connectivity.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• admiralawesome
Beste Eminent,
Zojuist bericht gekregen van jullie webcare.
---
Beste heer,

Helaas is de enige optie op dit ogenblik om de camera's op te sturen om deze te laten herprogrammeren. Onze oprechte excuses. Er wordt op dit moment gekeken of dit in de toekomst opgelost kan worden zodat u met een gerust hart de beoogde wachtwoorden kunt instellen. Helaas kan ik daar op dit moment geen tijdframe voor aangeven.

Wij zouden u willen vragen om op deze e-mail te antwoorden met uw complete adresgegevens zodat wij dit vantevoren door kunnen geven aan het servicecentrum. Hierbij hebben wij ook de IIC code van het product nodig.

De reparatie word rechtstreeks met het Eminent Service Center afgehandeld, stuur uw product deugdelijk verpakt (inclusief alle accessoires zoals bijv. stroomkabel en harde schijf) naar onderstaand adres :

Eminent Service Center
Antwoordnummer 20012
6190XT, BEEK (L)

Wij willen u erop wijzen dat wij bij de verzending naar een antwoordnummer de verzendkosten voor u betalen, maar de verantwoordelijkheid voor het opsturen bij de verzender ligt. Daarom wil ik u vragen de kassabon die u bij verzending ontvangt goed te bewaren.

Samen met uw product dient u een korte omschrijving van het probleem, uw adres en telefoonnummer te versturen. Vermeld a.u.b. ook het referentienummer dat u bovenaan deze mail terugvindt.

Mocht u nog vragen hebben, kunt u deze gerust stellen d.m.v een reactie op deze e-mail.

Met vriendelijke groeten,

Willem,
Medewerker Support

---

Wat mij betreft keurig opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je het password/factory reset tool van de Eminent website geprobeerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ik heb begrepen dat Eminent ook van die Chinese cams importeert. Dat met de probleemomschrijving zal wel op het volgende neerkomen: FI9820W FI8608W FI8602W FI8620 wifi wpa2 key length bug
Ik heb dus hetzelfde probleem gehad. Beetje kansloos dat dit (waarschijnlijk) 4,5 jaar later nog steeds speelt. :')
Pagina: 1