Hallo allemaal!
sinds vorige week in bezit van een goed uitziende Fiat Stilo Abarth 5M uit 2004. Nu zijn de standaardspeakers gewoon prut en wil ik nieuwe speakers + radio installeren.
Nu ben ik zelf niet thuis in auto audio (kwa merk etc) en dus heb ik een offerte gevraagd voor om en nabij de 400 euro bij twee auto speciaal winkels.
Zie volgende:
Winkel één:
Wij kunnen leveren :
Radio inbouwpaneel 1-din Fiat Stilo
Radio Pioneer MVH-390BT
Speakerringen voorzijde
Speakers MTX TRS654 composet
Speakerringen achterzijde
Speakers achterzijde
Speakers MTX TR654 coax
Montage ca. 4 a 5 uur
Setprijs incl. montage en btw € 450,00
Winkel twee:
** Pioneer DEH-2900UI radio / CD / USB / 2 versterkeruitgangen en instelbare verlichting om het netjes één geheel te maken met je dashboardverlichting.
** Rockford Fosgate R1675-S composet ( tweeters in de A-stijl / midbass-speakers in de deuren )
** speakers achterin.. afhankelijk of het een 3-deurs of 5 deurs is: Rockford Fosgate R1525X2 of R165X3
montage ongeveer 3 á 4 uur á € 52,- ex = € 208,- ex. BTW = € 251,68 incl. ---> speciale prijs bij afname bovenstaande producten = € 173,00
Nu ben ik zelf niet thuis in auto audio (kwa merk etc) en dus heb ik een offerte gevraagd voor om en nabij de 400 euro bij twee auto speciaal winkels.
Zie volgende:
Winkel één:
Wij kunnen leveren :
Radio inbouwpaneel 1-din Fiat Stilo
Radio Pioneer MVH-390BT
Speakerringen voorzijde
Speakers MTX TRS654 composet
Speakerringen achterzijde
Speakers achterzijde
Speakers MTX TR654 coax
Montage ca. 4 a 5 uur
Setprijs incl. montage en btw € 450,00
Winkel twee:
** Pioneer DEH-2900UI radio / CD / USB / 2 versterkeruitgangen en instelbare verlichting om het netjes één geheel te maken met je dashboardverlichting.
** Rockford Fosgate R1675-S composet ( tweeters in de A-stijl / midbass-speakers in de deuren )
** speakers achterin.. afhankelijk of het een 3-deurs of 5 deurs is: Rockford Fosgate R1525X2 of R165X3
montage ongeveer 3 á 4 uur á € 52,- ex = € 208,- ex. BTW = € 251,68 incl. ---> speciale prijs bij afname bovenstaande producten = € 173,00