Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar 2 monitoren, liefst dezelfde voor het gemak, 1 voor gamen en de andere ernaast voor guides etc.
Wat is je budget?
Ik heb toch echt niet het geld om 2 4k monitoren te halen, en dus de prijs per scherm is max 250 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee wat betreft het merk vind ik alles prima zolang iemand van jullie kan aangeven dat die goed in mijn build past.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn pc, die ik laatst gebouwd heb bestaat uit
- i5 6500
- gigabyte b150 hd3p
- 8 GB ram 2133 mhz
- gigabyte gtx 1060 windforce 6gb
- cx450 psu
Zodat jullie niet verder hoeven te zoeken naar de aansluitingen
Mijn moederbord heeft nog een HDMI en dvi-d als ik me dat goed herinner en mijn gpu heeft 2 dvi-d en 1 HDMI, maar die hdmi wordt al gebruikt door mijn tv) ik kan eventueel een HDMI switch kopen voor meer HDMI aansluitingen
Al met al zou ik graag horen wat jullie aanraden en of jullie ervaringen hebben met bepaalde monitoren en ik heb hieronder nog wat monitoren geplaatst die ik zelf had gezien.
Mvg,
Jon Hartmann
Ik ben op zoek naar 2 monitoren, liefst dezelfde voor het gemak, 1 voor gamen en de andere ernaast voor guides etc.
Wat is je budget?
Ik heb toch echt niet het geld om 2 4k monitoren te halen, en dus de prijs per scherm is max 250 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee wat betreft het merk vind ik alles prima zolang iemand van jullie kan aangeven dat die goed in mijn build past.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn pc, die ik laatst gebouwd heb bestaat uit
- i5 6500
- gigabyte b150 hd3p
- 8 GB ram 2133 mhz
- gigabyte gtx 1060 windforce 6gb
- cx450 psu
Zodat jullie niet verder hoeven te zoeken naar de aansluitingen
Mijn moederbord heeft nog een HDMI en dvi-d als ik me dat goed herinner en mijn gpu heeft 2 dvi-d en 1 HDMI, maar die hdmi wordt al gebruikt door mijn tv) ik kan eventueel een HDMI switch kopen voor meer HDMI aansluitingen
Al met al zou ik graag horen wat jullie aanraden en of jullie ervaringen hebben met bepaalde monitoren en ik heb hieronder nog wat monitoren geplaatst die ik zelf had gezien.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Asus VP247T Zwart | € 145,03 | € 145,03 |
| 1 | BenQ EW2740L Zwart | € 208,94 | € 208,94 |
| 1 | HP 24es Zilver, Zwart | € 158,- | € 158,- |
| 1 | Iiyama G-Master GE2488HS-B2 Zwart | € 158,50 | € 158,50 |
| 1 | Medion Akoya P57591 Zwart | € 199,- | € 199,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 869,47 | |
Mvg,
Jon Hartmann