Windows 10 opnieuw installeren

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyPhanTomMind
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 03-04-2020

MyPhanTomMind

Just call me "SiR"

Topicstarter
Hoihoi,

Vraagje ivm Windows 10. Toen ik mijn Laptop kocht stond daar origineel windows 8 op. Vorige jaar heb ik echter de gratis update gedaan naar Win 10.

Nu is de tijd gekomen om een een volledige herinstall te doen (teveel rommel en ook "virus" waarschuwingen").

Maar dus als ik de herinstall doe met de voorziene "herinstall versie" (op aparte partie HD) staat er weer Win 8 op. Kan ik deze dan alsnog gratis updaten ? Ik weet dan Win 10 niet meer gratis is voor nieuwe gebruikers... maar ik heb me dus wel vorig jaar geregistreerd ... :)

Alvast Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thommiie schreef op donderdag 1 december 2016 @ 11:30:
Hoihoi,

Vraagje ivm Windows 10. Toen ik mijn Laptop kocht stond daar origineel windows 8 op. Vorige jaar heb ik echter de gratis update gedaan naar Win 10.

Nu is de tijd gekomen om een een volledige herinstall te doen (teveel rommel en ook "virus" waarschuwingen").

Maar dus als ik de herinstall doe met de voorziene "herinstall versie" (op aparte partie HD) staat er weer Win 8 op. Kan ik deze dan alsnog gratis updaten ? Ik weet dan Win 10 niet meer gratis is voor nieuwe gebruikers... maar ik heb me dus wel vorig jaar geregistreerd ... :)

Alvast Thx
Als het goed is kan je gewoon een windows 10 bootstick maken en daarmee de laptop opnieuw installeren.

Hier kan je de media creation tool downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauranvh
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 26-09 13:48
In windows 10 zit een "Terug naar fabrieksinstellingen" optie. Dit is een herinstallatie mogelijkheid. Deze zou je eens kunnen proberen. Dan blijft hij volgens mij op Windows 10. Als je een nederlandse versie van windows 10 hebt heet de optie "Deze pc opnieuw instellen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-10 22:10

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Gewoon installeren vanaf USB stick idd en géén serienummer invullen. Na installatie is Windows automatisch geactiveerd.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:43

Zorian

What the fox?

Je licentie van Windows 10 zit gekoppeld aan de PC zelf, de productcode/activatie haalt ie tijdens/na installatie al volledig automatisch op en je hoeft verder niks te doen.
Gewoon een stickje maken, starten, schijf wissen, installeren en klaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyPhanTomMind
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 03-04-2020

MyPhanTomMind

Just call me "SiR"

Topicstarter
Alright Thx all :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a teapot”

Je kan dit ook gewoon doen vanuit de instellingen in Windows 10, scheelt je een hoop werk. ;-)

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

Pagina: 1