Ik zoek een?
WIFI accesspoint om in mijn huis meer WIFI bereik te krijgen.
Op dit moment heb ik in de meterkast een KPN experia box hangen.
Aan de andere kant van het huis heb ik een Cisco Linksys x3000 hangen.
Op de begane grond heb ik prima wifi bereik. Alleen boven heb ik een blinde vlek daarvoor zou ik graag een oplossing hebben. Hier staan een tv met een google Chromecast, ook mijn laptop zou ik daar willen gebruiken.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet heel veel verstand van heb maar heb zelf al zitten kijken naar of een access point genoeg is of ik een nieuwe router op moet hangen. Heb vooral naar onderstaande producten gekeken:
pricewatch: TP-Link TL-WA901ND-450Mbps Wireless N Access Point
pricewatch: TP-Link TL-WR1043ND-450Mbps Wireless N Gigabit Router (NL model)
Er ligt een netwerkkabel klaar om het product op aan te sluiten en het installeren lukt me ook wel.
Het hoeft van mijn part geen gigabit oplossing te zijn. Heb zo ver ik weet gewoon 100mbps thuis liggen en ik woon op het platteland met een ADSL lijntje.
Wat is je budget?
50 euro. Of er moet iets zijn waarom ik meer zou moeten uitgeven. Graag advies.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik hoop dat jullie genoeg informatie hebben om mij te adviseren waar ik het meeste aan heb.
WIFI accesspoint om in mijn huis meer WIFI bereik te krijgen.
Op dit moment heb ik in de meterkast een KPN experia box hangen.
Aan de andere kant van het huis heb ik een Cisco Linksys x3000 hangen.
Op de begane grond heb ik prima wifi bereik. Alleen boven heb ik een blinde vlek daarvoor zou ik graag een oplossing hebben. Hier staan een tv met een google Chromecast, ook mijn laptop zou ik daar willen gebruiken.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet heel veel verstand van heb maar heb zelf al zitten kijken naar of een access point genoeg is of ik een nieuwe router op moet hangen. Heb vooral naar onderstaande producten gekeken:
pricewatch: TP-Link TL-WA901ND-450Mbps Wireless N Access Point
pricewatch: TP-Link TL-WR1043ND-450Mbps Wireless N Gigabit Router (NL model)
Er ligt een netwerkkabel klaar om het product op aan te sluiten en het installeren lukt me ook wel.
Het hoeft van mijn part geen gigabit oplossing te zijn. Heb zo ver ik weet gewoon 100mbps thuis liggen en ik woon op het platteland met een ADSL lijntje.
Wat is je budget?
50 euro. Of er moet iets zijn waarom ik meer zou moeten uitgeven. Graag advies.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik hoop dat jullie genoeg informatie hebben om mij te adviseren waar ik het meeste aan heb.