gloeiende gloeiende :(

Pagina: 1
Acties:
  • 64 views sinds 30-01-2008

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Zaterdagmorgen, de grote dag. Eindelijk mijn waterkoeling ophalen. Hop de auto in naar de oc-shop in Dordrecht. Uiteraard file :(
Spullen daar nog een keer nagekeken: waterblok, waterpomp, radiator, slangen, 2 x Delta 60MP fans voor radiator koeling, Arctic Silver erbij hoppa. Nog een keer nagevraagd of alles wel compleet was ( ben nog een newbie op waterkoelingsgebied ) maar mij werd op het hart gedrukt dat het allemaal zorgeloos zou werken. Ik blij naar huis, 600 piek lichter dat wel maar boeie verder. Weer in die klotefile. Eindelijk thuis en aan de slag dan maar! Ik ben van persoon erg geduldig en nauwkeurig dus alles op mijn gemakje gemonteerd aangesloten en de kraan open. En ja hoor, zo lek als een zeef maar dan ook echt lek! Gelukkig was de spanning eraf en liep het met een sisser af. Moederbord aan de waslijn, niks aan het handje. Wat blijkt nou, oc-shop heeft mij gewoon de verkeerde slangen meegegeven. Kan gebeuren, ben er ook niet pissed om ofzo. Had alleen wel wat meer verwacht van een dergelijke shop. Ik bedoel test het eerst voordat je het verkoopt! Zit ik hier dan, nog niks en nog steeds me die kloteherrie van die Globalwin WKB nog wat. Mooi is dat!! :(:(:(:(

Die-hard Brexiteer

Verwijderd

SFie Leeft met je mee... :)
Wees blij dat de boel niet kapot is...

• Tinman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08 08:58
da's minder ja

Verwijderd

das idd wel een beetje slordig

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 21:17

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Die 2 x Delta 60MP fans zijn toch 60mm fans, waarom zet je die op een radiator, dat is toch veel herrie maar weinig cfm? :?

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Verwijderd

Fuck man da's klote voor je, net wat je zegt ik had wat meer verwacht van die oc shop boys,misschien te weing :Z gehad.
Heh...ze staan er op hun site nog wel zo wakker bij met die ape pakkies aan *D

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07 20:54

Copyman

Dode muis

Op zaterdag 30 juni 2001 19:26 schreef loekos het volgende:
Fuck man da's klote voor je, net wat je zegt ik had wat meer verwacht van die oc shop boys,misschien te weing :Z gehad.
Heh...ze staan er op hun site nog wel zo wakker bij met die ape pakkies aan *D
Hehe, rofl :o :D

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:38
Das leuk maar wat heeft dit verder voor waarde?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.