Hallo allemaal,
Ik heb, zoals in het onderstaande lijstje te zien is, een systeem met een AMD HD7970. Nu begin ik de laatste tijd (zeker met bijvoorbeeld Planet Coaster) te merken dat mijn videokaart niet helemaal meer mee kan met de huidige games. Omdat hij inmiddels ook alweer zo'n 3 jaar oud is, zit ik erover te twijfelen om te updaten. Ik wil graag bij AMD blijven, omdat ik erg goede ervaringen heb met mijn HD7970 en omdat ik de bedrijfsstrategie van AMD beter vind dan die van nVidia. Nou heb ik de Nitro-versie van Sapphire zien staan, en die lijkt behoorlijk aantrekkelijk geprijsd.
Nou is mijn vraag dus: is het de moeite om te updaten (significante performance increase) naar een Fury, of kan ik beter een RX480 kopen (of wachten op de RX490?). Mijn budget zal niet veranderen over de tijd, ik vind het onzin om 400+ euro uit te geven aan zo'n ding.
De games die ik momenteel speel zijn:
- Planet Coaster
- The Witcher 3
- GTA 5
- Rise of the Tomb Raider
Ik zoek een?
Videokaart
Wat is je budget?
~350 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD, want meer bang4buck en goede ervaringen
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb, zoals in het onderstaande lijstje te zien is, een systeem met een AMD HD7970. Nu begin ik de laatste tijd (zeker met bijvoorbeeld Planet Coaster) te merken dat mijn videokaart niet helemaal meer mee kan met de huidige games. Omdat hij inmiddels ook alweer zo'n 3 jaar oud is, zit ik erover te twijfelen om te updaten. Ik wil graag bij AMD blijven, omdat ik erg goede ervaringen heb met mijn HD7970 en omdat ik de bedrijfsstrategie van AMD beter vind dan die van nVidia. Nou heb ik de Nitro-versie van Sapphire zien staan, en die lijkt behoorlijk aantrekkelijk geprijsd.
Nou is mijn vraag dus: is het de moeite om te updaten (significante performance increase) naar een Fury, of kan ik beter een RX480 kopen (of wachten op de RX490?). Mijn budget zal niet veranderen over de tijd, ik vind het onzin om 400+ euro uit te geven aan zo'n ding.
De games die ik momenteel speel zijn:
- Planet Coaster
- The Witcher 3
- GTA 5
- Rise of the Tomb Raider
Ik zoek een?
Videokaart
Wat is je budget?
~350 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD, want meer bang4buck en goede ervaringen
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5 4670 Boxed | € 234,- | € 234,- |
1 | Gigabyte G1.Sniper B5 | € 136,- | € 136,- |
1 | Club3D Radeon HD 7970 royalAce Tahiti XT2 | € 0,- | € 0,- |
1 | Western Digital Blue WD10EZEX, 1TB | € 49,95 | € 49,95 |
1 | Antec Three Hundred Two | € 71,95 | € 71,95 |
1 | Samsung S24D590PL Zwart | € 179,90 | € 179,90 |
1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 38,99 | € 38,99 |
1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 56,- | € 56,- |
1 | Seasonic M12II 520W | € 0,- | € 0,- |
1 | Samsung 840 EVO 120GB | € 0,- | € 0,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 843,04 |