Ik wil een iPhone 6S met een abbonement, maar ik las dat er laatste tijd problemen zijn met de accu. is het verstandig om dit toestel als nog te bestellen ? wie ervaart deze problemen hier ?
Vraag
Alle reacties
Ik heb een 6s en die werkt prima. Ik doe normaal 2 dagen over een acculading..
Ik moest even opzoeken waar je op doelde:
Ik moest even opzoeken waar je op doelde:
Je kan dan toch eventjes snel kijken of het serienummer daarvoor in aanmerking komt? Dat kan je bij wijze van spreken al in de winkel doen.. Als dat serienummer niet in de lijst staat kan je er van uit gaan dat je een goede, normale accu hebt.Er zijn iPhone 6S-modellen gemaakt in de periode tussen september en oktober 2015 die kampen met accuproblemen. Van de getroffen toestellen loopt de accu opvallend snel leeg of de telefoon valt uit voordat hij helemaal leeg is. Apple vervangt de accu gratis als je een iPhone hebt die daarvoor in aanmerking komt.
[ Voor 6% gewijzigd door Nat-Water op 01-12-2016 09:50 . Reden: spelling ]
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
ik las dat er na de update van ios 10.1 ook problemen waren met oudere toestellen.
Als je nu een iPhone 6s koopt zijn die problemen opgelost. Het gaat namelijk allemaal over de eerste paar productiemaanden.
Hier geen problemen op 10.1.1..lennox-06 schreef op donderdag 1 december 2016 @ 09:53:
ik las dat er na de update van ios 10.1 ook problemen waren met oudere toestellen.
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
De kinderziektes zijn na een jaar wel uit de 6s 😉 No worries .
Er zullen vast mensen te vinden zijn die problemen hebben, maar dat zegt niet dat het hier mee te maken heeft. Ik heb een aantal 6S's waarvan enkel het toestel met een serienummer in die lijst van Apple inderdaad problemen heeft - en op dit moment gratis vervangen wordtlennox-06 schreef op donderdag 1 december 2016 @ 09:53:
De andere 6S's hebben nergens last van, ook niet op iOS 10.1.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Dit was ook als nieuws hier op T.net: nieuws: Apple komt met reparatieprogramma voor falende accu iPhone 6sjeroen3 schreef op donderdag 1 december 2016 @ 09:56:
Als je nu een iPhone 6s koopt zijn die problemen opgelost. Het gaat namelijk allemaal over de eerste paar productiemaanden.
Dus gewoon kopen als je dat wilt, op het moment geen problemen bekend.
Pagina: 1