Toon posts:

Welke reciever voor mijn speakers?

Pagina: 1
Acties:
  • 262 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een?
reciever die qua geluid het best bij films en mijn ps 4 past

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
films te kijken mee te playstationen

Wat heb je zelf al gevonden?
dynaudio m10 emit
150 watt per stuk
6 ohms

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2016 07:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Op http://www.dynaudio.com/d...lly-acclaimed-emit-series staan een flink aantal doorklikbare reviews met de daarbij gebruikte receiver. Lijkt me toch sterk dat je daar niets tussen hebt zien staan waarvan je denkt "ja, als het daarmee een goede review oplevert, moet dat wel een handige receiver zijn".

Uit je startpost kan ik namelijk absoluut niet opmaken of je 1 speaker heb, of dat je een 9.1.2 setup hebt. Ook mis ik een budget alsmede enig inzicht welke receivers je al had gevonden op de site van Mediamarkt, BCC of whatever en waarom die niet voldoen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog niks gevonden die voldoen aan mijn eisen en mijn budget is 500 euro. Het liefst minder als het qua geluid niks uitmaakt.
Ik heb maar 2 van die dynaudio m10 boxen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:50

bonzz.netninja

Niente baffi

Verwijderd schreef op donderdag 1 december 2016 @ 08:10:
Ik heb nog niks gevonden die voldoen aan mijn eisen en mijn budget is 500 euro. Het liefst minder als het qua geluid niks uitmaakt.
Ik heb maar 2 van die dynaudio m10 boxen
wat zijn je eisen dan ?

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Aangezien je een moderne console hebt, ga ik er vooralsnog vooruit dat je die eerst op de receiver wil aansluiten en dan pas wil doorlussen naar je TV. Geen idee hoe je films kijkt maar ik ga ervanuit dat dat via een BD-player is (in de PS4?) of dat je een los apparaat hebt staan, mogelijk zelfs een Pi als HTPC.

Aangezien ik weinig stereo-receivers kan vinden met HDMI2.0 als input, kom ik uit op deze lijst die ongeveer binnen jouw budget past en binnen de summiere info omtrent de speakers en setup.

Zegt alsnog niks; dus doe er je voordeel mee en vul je startpost eens aan zoals het hoort.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:18

FeaR

In GoT we trust

Wat is er zo lastig aan de Quick Start en het commentaar van anderen volgen? Op GoT verwachten we eigen inzet. Dus welke versterkers je al gevonden hebt, aan welke eisen ze moeten voldoen, welke merken en types je zelf al gevonden hebt, et cetera. Als je niets gevonden hebt open dan geen topic. Dan zal, net als nu, een slotje volgen.

En eisen zijn geen dingen als vermogen. Zoals al vaker verwezen zegt de FAQ dat je daar niet op moet letten. Je speakers hebben geen 150 Watt nodig. Eisen zijn meetbare specificaties als bijvoorbeeld de prijs maar ook de ingangen die je nodig hebt, of je stereo of surround wilt, et cetera.

[ Voor 30% gewijzigd door FeaR op 01-12-2016 08:25 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.