Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

OnePlus brengt bèta uit van Android Nougat-firmware voor OP3

Pagina: 1
Acties:

• Vickiieee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 30-09 17:59

Vickiieee

Kritische lezer.

Topicstarter
nieuws: OnePlus brengt bèta uit van Android Nougat-firmware voor OP3
De OnePlus 3 kwam deze zomer uit. De telefoon is inmiddels niet meer verkrijgbaar, omdat OnePlus in de vorm van de OnePlus 3T een nieuwe variant heeft uitgebracht met onder meer een nieuwere soc, grotere accu en hogere prijs.
Uhm. Jawel. Nog steeds wel? :/

Zie: https://oneplus.net/nl/oneplus-3
Gewoon te koop voor €399,-.

Uitspraken in artikelen graag checken voordat ze zo stellig neergepend worden :D

Trotse winnaar van het 'Captain Obvious lintje' van 07-10-2015!

• ComputerHoed
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-11 11:58

ComputerHoed

Electronica <3

"Availability: Out of stock"

Ze worden niet meer geproduceerd.

Ryzen 2700X, Gigabyte Aorus Gaming 7, G.Skills Ripjaws V 3200Mhz 16GB DDR4 RAM, PowerColor Red Devil 5700 XT, Samsung 970 250GB NVMe-SSD, 3x 5TB Toshiba HDD, 500GB Samsung Evo 850 SSD

• Vickiieee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 30-09 17:59

Vickiieee

Kritische lezer.

Topicstarter
Afgelopen dagen was hij bij mij nog beschikbaar, en gisteravond ook nog, nu inderdaad 'Out of stok'.
Ze worden niet meer geproduceerd.
Hierover zijn er tegenstrijdige berichten.. De een zegt van wel, de ander van niet. Oneplus heeft er zelf nog geen definitieve uitspraak over gedaan als ik me niet vergis..

Trotse winnaar van het 'Captain Obvious lintje' van 07-10-2015!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 11:05

arnoudwokke

Redacteur
Uitspraken in artikelen graag checken voordat ze zo stellig neergepend worden :D
Elke paar dagen sinds de OnePlus 3T is aangekondigd, heb ik geprobeerd hem te bestellen. Het lukt je simpelweg niet. Daarnaast heeft OnePlus duidelijk aangegeven dat de 3T de 3 vervangt in de VS en Europa. Zie bijvoorbeeld hier http://www.androidauthori...ntinued-us-europe-729580/