Vandaag heb ik voor het eerst een computer gebouwd. Na alles geïnstalleerd te hebben werkt het buitengewoon. Toen ik echter Netflix wilde afspelen begon het beeld en geluid (monitor met ingebouwde boxjes) te haperen. Eerst dacht ik dat het een driver probleem was maar het installeren van de nieuwste drivers mocht niet baten. Na veel gezocht te hebben bedacht ik mij dat ik nog een andere kabel bij het scherm had gekregen, een dvi-kabel. Deze aangesloten, en sindsdien geen storingen meer gehad. Helaas moet ik het geluid dus wel apart aansturen.
Mijn vraag is nu eigenlijk of mensen hier ervaring mee hebben en of een goede HDMI kabel dit probleem oplost. Of dat ik misschien in mijn zelfbouwervaring toch een misser heb gemaakt.
Gebruikt scherm is 1440p AOC Q2577PWQ en gebruikt moederbord is Gigabyte GA- H170N-WIFI. HDMI kabel is van een onbekend merk.
Mijn vraag is nu eigenlijk of mensen hier ervaring mee hebben en of een goede HDMI kabel dit probleem oplost. Of dat ik misschien in mijn zelfbouwervaring toch een misser heb gemaakt.
Gebruikt scherm is 1440p AOC Q2577PWQ en gebruikt moederbord is Gigabyte GA- H170N-WIFI. HDMI kabel is van een onbekend merk.