Sinds een tijdje valt de computer af en toe opeens uit, meestal terwijl er niks intensiefs gebeurt. Als ik dan de computer opnieuw op wil starten krijg ik geen beeld meer, letterlijk helemaal niks. De fans beginnen wel gewoon te draaien. Als ik een paar uur later de computer weer op probeer te starten doet hij het gewoon weer alsof er niks aan de hand is. Wanneer ik de pc zelf opnieuw opstart heb ik hetzelfde probleem: geen beeld.
Inmiddels is het moederbord vervangen door een gloednieuw exemplaar. Het vorige exemplaar opgestuurd onder garantie omdat ik dacht dat dat het enige probleem kon zijn. Bij aankomst waren er een aantal pinnetjes verbogen en gebroken (transportschade) dus helaas niet kunnen achterhalen of het moederbord kapot bevonden werd. Zodoende hetzelfde moederbord nieuw besteld en weer aangesloten, helaas direct weer hetzelfde: pc geeft 0 beeld.
Hardware:
Uiteraard verschillende poorten gebruikt, het videokaartje eruit gehaald etc. Niks werkt.
Iemand enig idee wat dit kan zijn?
Bedankt voor het lezen en hopelijk kan iemand me helpen
Inmiddels is het moederbord vervangen door een gloednieuw exemplaar. Het vorige exemplaar opgestuurd onder garantie omdat ik dacht dat dat het enige probleem kon zijn. Bij aankomst waren er een aantal pinnetjes verbogen en gebroken (transportschade) dus helaas niet kunnen achterhalen of het moederbord kapot bevonden werd. Zodoende hetzelfde moederbord nieuw besteld en weer aangesloten, helaas direct weer hetzelfde: pc geeft 0 beeld.
Hardware:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 179,40 | € 179,40 |
| 1 | ASRock B85M Pro4 | € 62,50 | € 62,50 |
| 1 | Kingston HyperX Fury black HX318C10FBK2/8 | € 59,95 | € 59,95 |
| 1 | Seasonic G-series 360 watt | € 63,95 | € 63,95 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 365,80 | |
Uiteraard verschillende poorten gebruikt, het videokaartje eruit gehaald etc. Niks werkt.
Iemand enig idee wat dit kan zijn?
Bedankt voor het lezen en hopelijk kan iemand me helpen