Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
eigenlijk alleen gamen, voor de rest niks bijzonders.
Wat mag het systeem gaan kosten?
alles bij elkaar liefst niet meer dan de build die ik nu heb opgesteld (±1000) liefst minder nog
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
alleen mijn huidige muis kan ik dan gebruiken aangezien ik nu(alleen) een laptop heb maar ik denk eraan om een devastator II muis en toetsenbord combo te kopen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
goede videokaart, zit nu dus te twijfelen over de gtx 1060 versies of dat ik de 3 gig of 6 gig aan ga kopen omdat er toch een verschil in zit qua prijs(en de 3 gig versies toch wel wat meer bang for your buck lijken,maar ik hoor toch dat de 6 gig versies meer futureproof zijn), maar als jullie mij kunnen overtuigen een andere aan te schaffen is dat ook goed natuurlijk!
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeuren qua merk eigenlijk, ben tevreden zolang het goed werkt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
dat de pc de komende tijd games met goede graphics kan runnen.
Ga je overklokken?
neen
Wat verwacht je van ons?
wellicht kunnen julle me laten zien wat voor componenten er beter kunnen voor dezelfde prijs of goedkoper? desnoods of er nog componenten zijn die niet passen? dit is namelijk de eerste pc die ik zelf bouw. Ook al heb ik wat guides bekeken hier en op bv. pcpartpicker kan er natuurlijk altijd wat verkeerd zijn gegaan
//
huidige build
eigenlijk alleen gamen, voor de rest niks bijzonders.
Wat mag het systeem gaan kosten?
alles bij elkaar liefst niet meer dan de build die ik nu heb opgesteld (±1000) liefst minder nog
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
alleen mijn huidige muis kan ik dan gebruiken aangezien ik nu(alleen) een laptop heb maar ik denk eraan om een devastator II muis en toetsenbord combo te kopen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
goede videokaart, zit nu dus te twijfelen over de gtx 1060 versies of dat ik de 3 gig of 6 gig aan ga kopen omdat er toch een verschil in zit qua prijs(en de 3 gig versies toch wel wat meer bang for your buck lijken,maar ik hoor toch dat de 6 gig versies meer futureproof zijn), maar als jullie mij kunnen overtuigen een andere aan te schaffen is dat ook goed natuurlijk!
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeuren qua merk eigenlijk, ben tevreden zolang het goed werkt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
dat de pc de komende tijd games met goede graphics kan runnen.
Ga je overklokken?
neen
Wat verwacht je van ons?
wellicht kunnen julle me laten zien wat voor componenten er beter kunnen voor dezelfde prijs of goedkoper? desnoods of er nog componenten zijn die niet passen? dit is namelijk de eerste pc die ik zelf bouw. Ook al heb ik wat guides bekeken hier en op bv. pcpartpicker kan er natuurlijk altijd wat verkeerd zijn gegaan
//
huidige build
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 214,- | € 214,- |
| 1 | ASRock H110M-ITX/ac | € 79,95 | € 79,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1060 6GT OC | € 279,95 | € 279,95 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 49,95 | € 49,95 |
| 1 | Corsair Carbide SPEC-03 Red Led | € 62,71 | € 62,71 |
| 1 | BenQ GW2270H Zwart | € 98,90 | € 98,90 |
| 1 | Cooler Master Devastator II - Gaming Gear Combo (Blue version, Qwerty) | € 27,50 | € 27,50 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2400C16 | € 96,95 | € 96,95 |
| 1 | Seasonic M12II Evo 520W | € 69,90 | € 69,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 979,81 | |