Momenteel ben ik in bezit van een HTPC waar ik via Plex films en series stream vanaf mijn server. Echter wil ik zo nu en dan wel eens weer een game spelen en aangezien ik een Macbook heb, krijgt mijn HTPC een upgrade.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met het systeem games als planetcoaster spelen vanuit luie positie op de bank
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb er nog niet een vast budget voor in mijn hoofd, zal zelf te denken aan 200 - 300 euro, tweede hands is ook geen probleem.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Momenteel heb ik dit systeem:
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zat te denken aan een A10-7890K + 8GB ram, maar ik zie twijfelende resultaten of dit wel genoeg is, dit is de snelste processor die in deze socket kan. Dus wellicht dat iemand me hier advies over kan geven? Mocht ik dit hier niet mee redden. Ga ik denk ik voor een tweede hands i5 met 8GB en een leuke videokaart
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope
Ik zit hier al een tijdje mee te worstelen wat nou de goedkoopste optie is, mocht iemand nog verdere vragen hebben. Let me know en bedankt voor jullie advies
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met het systeem games als planetcoaster spelen vanuit luie positie op de bank
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb er nog niet een vast budget voor in mijn hoofd, zal zelf te denken aan 200 - 300 euro, tweede hands is ook geen probleem.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Momenteel heb ik dit systeem:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD A6-6400K Boxed | € 48,- | € 48,- |
| 1 | ASRock FM2A88M-HD+ | € 68,18 | € 68,18 |
| 1 | Epsilon EC-HTPC-1 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Scythe Big Shuriken 2 Rev. B | € 35,15 | € 35,15 |
| 1 | Corsair Vengeance LP CML8GX3M2A1600C9 | € 54,- | € 54,- |
| 1 | be quiet! SFX Power 2 300W | € 44,95 | € 44,95 |
| 1 | Crucial MX100 128GB | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 250,28 | |
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zat te denken aan een A10-7890K + 8GB ram, maar ik zie twijfelende resultaten of dit wel genoeg is, dit is de snelste processor die in deze socket kan. Dus wellicht dat iemand me hier advies over kan geven? Mocht ik dit hier niet mee redden. Ga ik denk ik voor een tweede hands i5 met 8GB en een leuke videokaart
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope
Ik zit hier al een tijdje mee te worstelen wat nou de goedkoopste optie is, mocht iemand nog verdere vragen hebben. Let me know en bedankt voor jullie advies